Що приніс романтизм у фортепіанне виконавське мистецтво ХІХ ст.?
Що стоїть у центрі естетики музичного виконавства епохи романтизму?
Що є головним для романтиків?
Що стає найважливішим для музичного виконавства романтизму?
Що лягає в основу навчання піаніста в епоху романтизму?(
Які ж були вказівки Шопена піаністам?
Які прийоми рекомендував Шопен для виховання технічних навичок
Яке ставлення Шопена до аплікатури?
Які жанри представлені в творчості Шопена?
Яка фактура шопенівських творів?
Яка педаль в творах Шопена?
В чому характерність шопенівських фігурацій?
Які агогічні вказівки застосовував Шопен у своїх творах?
Що є нормою виконання мелізмі в творах Шопена?
В яких випадках мелізми виконуються за рахунок попередньої вартості
Що характерне для редакції Альфреда Корто?
Хто з піаністів виконував твори Шопена в кінці ХІХ ст.?
Хто є представниками академічного напрямку 30-х років?
Хто є представниками академічного напрямку 40-х – 50-х років?
Хто є представниками шопеністів Галичини початку ХХ століття?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома