Прочитайте уважно текст та виконайте завдання до нього.
1.) У мові нашій усі тони і відтінки, усі переходи звуків від твердих до найніжніших... 2.) Дивуєшся дорогоцінності мови нашої: в ній що не звук, то подарунок, усе крупно, зернисто, як самі перла.3.) І справді, інше слово часом дорогоцінніше самої речі. 4.) Той, хто не знає рідної материнської мови або цурається її, сам засуджує себе на злиденність душі, стає безбатченком.
(За В. Сухомлинським).
У якому реченні присвійний займенник ужитий у родовому відмінку?
Прочитайте уважно текст та виконайте завдання до нього.
1.) У мові нашій усі тони і відтінки, усі переходи звуків від твердих до найніжніших... 2.) Дивуєшся дорогоцінності мови нашої: в ній що не звук, то подарунок, усе крупно, зернисто, як самі перла.3.) І справді, інше слово часом дорогоцінніше самої речі. 4.) Той, хто не знає рідної материнської мови або цурається її, сам засуджує себе на злиденність душі, стає безбатченком.
(За В. Сухомлинським)
Укажіть речення з особовими займенниками.
Прочитайте уважно текст та виконайте завдання до нього.
1.) У мові нашій усі тони і відтінки, усі переходи звуків від твердих до найніжніших... 2.) Дивуєшся дорогоцінності мови нашої: в ній що не звук, то подарунок, усе крупно, зернисто, як самі перла.3.) І справді, інше слово часом дорогоцінніше самої речі. 4.) Той, хто не знає рідної материнської мови або цурається її, сам засуджує себе на злиденність душі, стає безбатченком.
(За В. Сухомлинським)
Відмінкові форми якого особового займенника трапляються в тексті?
Прочитайте уважно текст та виконайте завдання до нього.
1.) У мові нашій усі тони і відтінки, усі переходи звуків від твердих до найніжніших... 2.) Дивуєшся дорогоцінності мови нашої: в ній що не звук, то подарунок, усе крупно, зернисто, як самі перла.3.) І справді, інше слово часом дорогоцінніше самої речі. 4.) Той, хто не знає рідної материнської мови або цурається її, сам засуджує себе на злиденність душі, стає безбатченком.
(За В. Сухомлинським)
У якому реченні є зворотний займенник?
Прочитайте уважно текст та виконайте завдання до нього.
1.) У мові нашій усі тони і відтінки, усі переходи звуків від твердих до найніжніших... 2.) Дивуєшся дорогоцінності мови нашої: в ній що не звук, то подарунок, усе крупно, зернисто, як самі перла.3.) І справді, інше слово часом дорогоцінніше самої речі. 4.) Той, хто не знає рідної материнської мови або цурається її, сам засуджує себе на злиденність душі, стає безбатченком.
(За В. Сухомлинським)
У яких реченнях є означальні займенники?
Усі займенники написані правильно, ОКРІМ
Які займенники треба писати через дефіс?
Які займенники треба писати разом?
Які займенники треба писати окремо?
Усі займенники написані правильно, ОКРІМ
Усі займенники треба писати разом, ОКРІМ
Усі займенники треба писати через дефіс, ОКРІМ
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома