Щоб знайти невідомий доданок, треба
Щоб знайти невідоме зменшуване, треба
Щоб знайти невідомий відємник, треба
Щоб знайти невідомий множник, треба
Щоб знайти невідоме ділене, треба
Щоб знайти невідомий дільник, треба
Розв'яжіть рівняння:
64 : (2,4y + 19,04) = 3,2.
Яке число треба підставити замість c, щоб коренем рівняння: 1) (x + c) – 7 = 42 було число 22?
Коренем яких з даних рівнянь є число 5?
оберіть декілька правильних відповідей)
Учні п’ятих класів їхали двома автобусами на екскурсію. Коли з одного автобуса, у якому було 42 учні, 8 учнів перейшли у другий автобус, то в обох автобусах учнів стало порівну. Скільки учнів було в другому автобусі спочатку?
Периметр прямокутника дорівнює 48м. Знайдіть його площу, якщо відомо, що одна з його сторін втричі більша за іншу.
Які з даних рівнянь не мають коренів?
Знайдіть периметр рівностороннього трикутника, якщо його сторона менша від його периметра на 24 см.
Одна із сторін трикутника вдвічи більша за другу та на 3 см більша зе третю. Знайдіть найменшу сторону трикутника, якщо його периметр дорівнює 37 см.
Цуцик побачив господаря, коли той був на відстані 600 м від цуцика, та побіг йому назустріч, і через 4 хвилини після цього вони зустрілися. Відомо, що швидкість цуцика на 90 м/хв більша, ніж швидкість господаря. З якою швидкістю біг цуцик?
Одне з чисел складає 50% від другого, втричі менше за третє та на 11 більше за четверте. Знайдіть це число, середнє арифметичне цих чисел дорівнює 41.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома