Рівняння. Розв'язування задач за допомогою рівнянь

Додано: 16 вересня 2022
Предмет: Математика, 5 клас
Тест виконано: 39 разів
16 запитань
Запитання 1

Щоб знайти невідомий доданок, треба

варіанти відповідей

від суми віднятий інший доданок

до різниці додати другий доданок

до різниці додати зменшуване

від різниці відняти зменшуване

Запитання 2

Щоб знайти невідоме зменшуване, треба

варіанти відповідей

від суми віднятий інший доданок

до різниці додати другий доданок

до різниці додати від'ємник

від різниці відняти від'ємник

Запитання 3

Щоб знайти невідомий відємник, треба

варіанти відповідей

від суми відняти відомий відємник

до різниці додати зменшуване

від різниці відняти зменшуване

від зменшуваного відняти різницю

Запитання 4

Щоб знайти невідомий множник, треба

варіанти відповідей

частку помножити на відомий множник

частку поділити на відомий множник

добуток помножити на відомий множник

добуток поділити на відомий множник

Запитання 5

Щоб знайти невідоме ділене, треба

варіанти відповідей

частку помножити на дільник

частку поділити на дільник

добуток помножити на дільник

добуток поділити на дільник

Запитання 6

Щоб знайти невідомий дільник, треба

варіанти відповідей

частку помножити на ділене

частку поділити на ділене

ділене помножити на частку

ділене поділити на частку

Запитання 7

Розв'яжіть рівняння:

 64 : (2,4y + 19,04) = 3,2.

варіанти відповідей

0,04

0,12

0,4

12,6

Запитання 8

Яке число треба підставити замість c, щоб коренем рівняння: 1) (x + c) – 7 = 42 було число 22?

варіанти відповідей

7

13

22

27

Запитання 9

Коренем яких з даних рівнянь є число 5?

оберіть декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

2x – 3 = 7

x + 20 = 20 + x

36 – 3x = 20

x3 + 25 = 150

0 . x = 5

x + 12 = 22 – x

x2 + 25 - 10х = 0

2 : (2х - 8) = 125 - 24х

Запитання 10

Учні п’ятих класів їхали двома автобусами на екскурсію. Коли з одного автобуса, у якому було 42 учні, 8 учнів перейшли у другий автобус, то в обох автобусах учнів стало порівну. Скільки учнів було в другому автобусі спочатку?

варіанти відповідей

36

34

26

24

Запитання 11

Периметр прямокутника дорівнює 48м. Знайдіть його площу, якщо відомо, що одна з його сторін втричі більша за іншу.

варіанти відповідей

108

128

140

432

Запитання 12

Які з даних рівнянь не мають коренів?

варіанти відповідей

2x = x

 0x = 0

 3 – x = 3

 0x = 6

x . x = x

x + 6 = 7 + x

8 : x = 0

х : 5 = 0

Запитання 13

Знайдіть периметр рівностороннього трикутника, якщо його сторона менша від його периметра на 24 см.

варіанти відповідей

32

36

42

48

Запитання 14

Одна із сторін трикутника вдвічи більша за другу та на 3 см більша зе третю. Знайдіть найменшу сторону трикутника, якщо його периметр дорівнює 37 см.

варіанти відповідей

8

9

10

11

Запитання 15

Цуцик побачив господаря, коли той був на відстані 600 м від цуцика, та побіг йому назустріч, і через 4 хвилини після цього вони зустрілися. Відомо, що швидкість цуцика на 90 м/хв більша, ніж швидкість господаря. З якою швидкістю біг цуцик?

варіанти відповідей

120 м/хв

125 м/хв

130 м/чв

135 м/хв

Запитання 16

Одне з чисел складає 50% від другого, втричі менше за третє та на 11 більше за четверте. Знайдіть це число, середнє арифметичне цих чисел дорівнює 41.

варіанти відповідей

24

25

26

28

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест