Уявіть, що на клавіатурі комп'ютера не працює одна клавіша. Щоразу, при наборі тексту, замість однієї літери вибиває якісь інші. З'ясуй, яка клавіша не працює, якщо в результаті набору отримали ось такий дивний текст.
Мумо хотіло мути котю, отож зумовило трохи пісочку. Ми з брютиком дули пісочок одрізу. Мумі подірувіли котю. Коли мумо купило котю, він пищув, хочі воде буля теплі. Вся вінні булі мокро. Ввечері мумо, брютик і я гріли в квочі. Тому тіто і бібця від гілосу не могли читути.
Отож, ми з'ясували, що зламана була лише літера а. І замість неї весь час підставлялися інші голосні. Будь уважним! Розшифруй текст. Обери яке речення хотіла набрати дитина на зламаній клавіатурі.
Мумо хотіло мути котю, отож зумовило трохи пісочку.
Обери яке речення хотіла набрати дитина (пам'ятай про зламану букву а).
Ми з брютиком дули пісочок одрізу.
Обери яке речення хотіла набрати дитина (пам'ятай про зламану букву а).
Мумі подірувіли котю.
Обери яке речення хотіла набрати дитина.
Коли мумо купило котю, він пищув, хочі воде буля теплі.
Обери яке речення хотіла набрати дитина.
Вся вінні булі мокро.
Обери яке речення хотіла набрати дитина.
Ввечері мумо, брютик і я гріли в квочі.
Обери яке речення хотіла набрати дитина.
Тому тіто і бібця від гілосу не могли читути.
Самоаналіз (одна відповідь, не оцінюється)
Діти, ми закінчуємо вивчати логіку. Проаналізуйте наскільки Вам було легко чи складно (цікаво чи нецікаво) вивчати даний предмет.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома