Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХVІІІ - початок ХХ ст.). Контрольна робота

Тест виконано: 1196 разів
19 запитань
Запитання 1

Розвиток технічного прогресу в промисловості став можливим завдяки (два варіанти відповіді):

варіанти відповідей

переходу від мануфактурного до фабричного виробництва;

відкриття нового материка – Антарктиди і складання достатньо повних карт материків;

відкриття Чарльзом Дарвіним теорії еволюції;

винахід парового двигуна.

Запитання 2

Однією з головних галузей промисловості на межі ХІХ – ХХ ст. стала:

варіанти відповідей

енергетика;

машинобудування;

металургія;

харчова промисловість.

Запитання 3

Свідченнями успіхів технічного прогресу, розвитку світової торгівлі стало будівництво (два варіанти відповіді):

варіанти відповідей

Паризької національної опери;

Ейфелевої вежі;

Суецького каналу;

залізничного тунелю під Темзею.

Запитання 4

Основним засобом для пересування на суходолі на межі ХІХ – ХХ ст. стає:

варіанти відповідей

залізниця;

автомобіль;

карета;

велосипед.

Запитання 5

Яку спільну мету переслідували уряди європейських країн в освітній реформі на межі ХІХ-ХХ ст.:

варіанти відповідей

чітке розмежування почакової і середньої освіти;

відокремлення церкви від освітнього процесу;

надання повного доступу жінкам до здобуття вищої освіти;

створення окремих чоловічих і жіночих шкіл.

Запитання 6

В якій країні панувала система "традиційної" освіти, що не сприяла поширенню реальних знань:

варіанти відповідей

Індія;

Японія;

Китай;

Туреччина.

Запитання 7

Головний напрям розвитку світової літератури ХІХ - початку ХХ ст:

варіанти відповідей

класицизм;

модернізм;

авангардизм;

реалізм.

Запитання 8

Представниками напрямку декадансу були (два варіанти відповіді):

варіанти відповідей

Еміль Золя;

Едвард Мунк;

Ежен Делакруа;

Жан Мілле;

Арнольд Беклін;

Густав Курбе.

Запитання 9

Назвіть вченого, який відкрив першу з елементарних частинок - електрон:

варіанти відповідей

Г. А. Лоренц;

Н. Бор;

А. Ейнштейн;

М. Фарадей.

Запитання 10

Німецький мікробіолог, разом зі своїми учнями працював над

відкриттям збудників туберкульозу, черевного тифу, дифтерії, сифілісу, та винайшли ліки проти цих хвороб:

варіанти відповідей

Август Вейсман;

Роберт Кох;

Томас Морган;

Антуан Сезар.

Запитання 11

Завдяки чиїм дослідженням докорінно змінилися традиційні уявлення про простір, час і рух:

варіанти відповідей

Ернест Резерфорд;

Макс Планк;

Альберт Ейнштейн;

Томас Морган.

Запитання 12

Який винахід пов'язаний з ім'ям англійського винахідника Д. Стефенсоном:

варіанти відповідей

паровоз;

літак;

повітряна куля;

автомобіль.

Запитання 13

Хто був першим винахідником двигуна внутрішнього згорання:

варіанти відповідей

Г. Даймлер, К. Бенц;


Н. Отто, Р. Дізель;

брати Райт;

П.Кюрі та М.Склодовська -Кюрі.

Запитання 14

Відкриття французькими фізиками А. Беккерелем, П’єром і Марі Кюрі ефекту радіоактивного випромінювання у 1898 р. започаткувало:

варіанти відповідей

пошук альтернативної енергії (ядерної);

створення ядерної бомби;

розробку атомного підводного човна;

розвиток ядерної фізики.

Запитання 15

Який вчений створив вакцину у середині 19 ст. проти сказу:

варіанти відповідей

Г. А. Лоренц;

П. Кюрі;

Л. Пастер;

Е. Дженнер.

Запитання 16

Як називається найвідоміший твір Казимира Малевича:

варіанти відповідей

Автопортрет;

Чорний супрематичний квадрат;

Голова селянина;

Супрематизм.

Запитання 17

Ключова фігура класичної музики в період між класицизмом і романтизмом, один з найбільш виконуваних композиторів у світі, автор сонат, знаменитої Дев'ятої симфонії:

варіанти відповідей

Людвіг ван Бетховен;

Джузеппе Верді;

Петро Чайковський;

Фредерік Шопен.

Запитання 18

Феміністський рух виник:

варіанти відповідей

в першій половині ХVІІІ ст.;

наприкінці ХVІІІ ст.;

в першій половині ХІХ ст.;

другій половині ХІХ ст.

Запитання 19

Емансипація - це:

варіанти відповідей

звільнення від домашніх обов'язків;

зрівняння у правах жінок і дітей.

звільнення від роботи жінок;

зрівняння у правах чоловіків і жінок.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест