Держава намагалася зробити освіту ..., тобто вивести з-під влади Церкви.
Держава намагалася зробити освіту секулярною, тобто вивести з-під влади... .
Що зображено?
Вручення диплома — першій жінці, що закінчила Берлінський університет. У 1899 р. вона стала докторкою фізики. У Німецькій імперії жінок категорично не допускали до технічної освіти, тож їй довелося у кожного викладача отримувати дозвіл на право відвідувати його заняття
Англійський фізик ....у 1897 р. відкрив першу елементарну частинку — електрон, що входив до складу атома. Виявилося, що атом, який до того вважався останньою, неподільною мірою матерії, сам складається з дрібних частино
Хто є автором теорії відносності?
Масове виробництво- це
Збудований у 1910 р. залізничний міст під назвою Віадук Паулінскіл у штаті НьюДжерсі досі є найбільшою залізобетонною конструкцією у світі.
У 1903 р. американці ... успішно здійснили політ на першому у світі літаку «Флаєр-1». Для нього було спеціально виготовлено легкий двигун із алюмінію. Відкритий у 1825 р. алюміній через складність видобутку тривалий час називали «сріблом із глини», аж доки у 1890-х рр. відкрили ефективний спосіб виплавки алюмінію у великих кількостях. Без цього винаходу авіація не змогла б розвиватися за браком легкого та міцного алюмінію, який з розвитком літакобудування навіть почали називати «крилатим металом»
Німецький мікробіолог ... і його численні учні відкрили збудників туберкульозу, черевного тифу, дифтериту, сифілісу і створили ліки проти них. Їхні винаходи врятували багато людських життів.
Остаточно новий тип університетського навчання сформувався у ...-... рр. Університети були автономними від держави, а їхні студенти та викладачі мали академічну свободу: одні самі обирали дисципліни, які мали вивчати, а другі — як саме їх викладати.
У 1861 р. у Франції жінкам дозволили відвідувати університети, а 1875 р. у Данії жінки змогли навчатися в університетах, але в більшості країн світу університетська освіта була недоступною для жінок аж до початку ХХ ст
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома