Розвиток зв'язного мовлення. Біла пір'їна.

Додано: 6 травня 2020
Предмет: Українська мова, 4 клас
Тест виконано: 210 разів
14 запитань
Запитання 1

Прочитай текст тричі. Дай відповіді на питання( пройди тест). 


 Біла пір’їна

На солом’яній стрісі сиділа зграйка горобців. Вони заклопотано цвірінчали про свої гороб’ячі справи. Аж тут прилетів до них чужий – невідомий їм, небачений ще на солом’яній стрісі.

Був він якийсь не схожий на інших горобців. Маленька голівка набундючена, шия коротенька. Дзьобик вередливий. Та найголовніше – біла пір’їнка у хвості серед сірого пір’я, вона виділялася особливо яскраво. Це був небачений горобець з білою пір’їнкою у хвості.

Тим часом кожному горобчикові хотілося ближче сісти до незнайомця, щоб добре його роздивитися. Кілька разів горобчики доторкнулись дзьобиком до білої пір’їнки. Хтось найцікавіший смикнув її, і вона впала, а вітер підхопив та й поніс далеко-далеко. І горобець перестав бути незвичайним.

    За В. Сухомлинським

варіанти відповідей

Я прочитав текст декілька разів

Я читав поспіхом

Запитання 2

Дай відповіді на запитання. На останнє питання обери відповідь з запропонованих:

-          Де відбувалися події, описані в тексті?

-         Що привернуло увагу горобців?

-         Як виглядав дивний гість?

-         Що сталося з пір’їнкою?

-         Які почуття викликала в тебе ця розповідь? 

варіанти відповідей

Я схвалюю поведінку горобчика.Адже бути красивим - це головне .

Я осуджую поведінку дивного горобчика. Він надмірно хизувався своєю білою пір’їнкою. Був чванькуватим і набундюченим..

Запитання 3

Вибери план тексту. Спиши його.

варіанти відповідей

План

1. Заклопотані горобці.

2. Дивний гість.

3. Незвичайна пір'їна.

4. Бажання роздивитися незнайомця.

5. Перетворення на звичайного птаха.

План

1. На солом'яній стрісі.

2. Небачений гість.

3. Розваги у зграї.

4. Втрачена пір'їна.

Запитання 4

Визнач жанр твору.

варіанти відповідей

казка

оповідання

п'єса

Запитання 5

Як пводилися горобці на стрісі?

варіанти відповідей

сиділи, заклопотано  цвірінчали 

стрибали, співали

вчиняли бійку

Запитання 6

Як названо чужинця?

варіанти відповідей

 невідомий 

небачений

гість

Запитання 7

Знайди значення слова "набундючений".

варіанти відповідей

привітний, прудкий, святковий

надутий з розпущеними крилами, зарозумілий, пихатий

Запитання 8

Яка була особливість у незнайомця7

варіанти відповідей

біла пір’їнка у хвості серед сірого пір’я

 він був веселий, грайливий

чорний капелюшок

Запитання 9

Як зустріли горобчика-красеня?

варіанти відповідей

вчинити бійку

хотілося ближче сісти до незнайомця

запросити до зграйки

Запитання 10

Куди ділася біла пір'їнка?

варіанти відповідей

залишилась і виділялася особливо яскраво

вітер підхопив та й поніс далеко-далеко.

стала сірою

Запитання 11

Чому горобчик став звичним?

варіанти відповідей

він втратив білу пір'їнку

став жити у зграйці

Запитання 12

 До поданих слів доберіть близькі за значенням, які ви можете використати у даному тексті, щоб уникнути повторів того самого слова.

варіанти відповідей

Горобці – вони, птахи.

Вередливий - привітний, товариський

Горобець – незнайомець, чужий.

Запитання 13

При ДЕТАЛЬНОМУ переказі потрібно:

варіанти відповідей

ділити його на абзаци.

писати без абзаців і коротко.

Запитання 14

Прочитай текст. Запиши ДЕТАЛЬНИЙ переказ у зошит.


 Біла пір’їна

На солом’яній стрісі сиділа зграйка горобців. Вони заклопотано цвірінчали про свої гороб’ячі справи. Аж тут прилетів до них чужий – невідомий їм, небачений ще на солом’яній стрісі.

Був він якийсь не схожий на інших горобців. Маленька голівка набундючена, шия коротенька. Дзьобик вередливий. Та найголовніше – біла пір’їнка у хвості серед сірого пір’я, вона виділялася особливо яскраво. Це був небачений горобець з білою пір’їнкою у хвості.

Тим часом кожному горобчикові хотілося ближче сісти до незнайомця, щоб добре його роздивитися. Кілька разів горобчики доторкнулись дзьобиком до білої пір’їнки. Хтось найцікавіший смикнув її, і вона впала, а вітер підхопив та й поніс далеко-далеко. І горобець перестав бути незвичайним.

    За В. Сухомлинським

варіанти відповідей

намагатимусь переказати текст повністю

буду переказувати тільки головне

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест