Розвиток зв'язного мовлення. Детальний переказ.

Додано: 22 травня 2020
Предмет: Українська мова, 4 клас
Тест виконано: 46 разів
12 запитань
Запитання 1

Прочитай текст тричі. Дай відповіді на питання( пройди тест). Запиши детальний переказ у зошит .


 Біла пір’їна

На солом’яній стрісі сиділа зграйка горобців. Вони заклопотано цвірінчали про свої гороб’ячі справи. Аж тут прилетів до них чужий – невідомий їм, небачений ще на солом’яній стрісі.

Був він якийсь не схожий на інших горобців. Маленька голівка набундючена, шия коротенька. Дзьобик вередливий. Та найголовніше – біла пір’їнка у хвості серед сірого пір’я, вона виділялася особливо яскраво. Це був небачений горобець з білою пір’їнкою у хвості.

Тим часом кожному горобчикові хотілося ближче сісти до незнайомця, щоб добре його роздивитися. Кілька разів горобчики доторкнулись дзьобиком до білої пір’їнки. Хтось найцікавіший смикнув її, і вона впала, а вітер підхопив та й поніс далеко-далеко. І горобець перестав бути незвичайним.

    За В. Сухомлинським


варіанти відповідей

Я прочитав текст декілька разів

Я читав поспіхом

Запитання 2

Дай відповіді на запитання. На останнє питання обери відповідь з запропонованих:

-          Де відбувалися події, описані в тексті?

-         Що привернуло увагу горобців?

-         Як виглядав дивний гість?

-         Що сталося з пір’їнкою?

-         Які почуття викликала в тебе ця розповідь? 

варіанти відповідей

Я схвалюю поведінку горобчика.Адже бути красивим - це головне .

Я осуджую поведінку дивного горобчика. Він надмірно хизувався своєю білою пір’їнкою. Був чванькуватим і хвалькуватим.

Запитання 3

Вибери план тексту. Спиши його.

варіанти відповідей

План

1. Заклопотані горобці.

2. Дивний гість.

3. Незвичайна пір’їна.

4. Бажання поспілкуватися.

5. Перетворення на звичайного птаха.


План

1. На солом’яній стрісі.

2. Небачений гість.

3. Втрачена пір’їнка

Запитання 4

Визнач жанр твору.

варіанти відповідей

казка

оповідання

п'єса

Запитання 5

Як пводилися горобці на стрісі?

варіанти відповідей

сиділи, заклопотано  цвірінчали 

стрибали, співали

вчиняли бійку

Запитання 6

Як названо чужинця?

варіанти відповідей

 невідомий 

небачений

гість

Запитання 7

Знайди значення слова "набундючений".

варіанти відповідей

привітний, прудкий, святковий

надутий з розпущеними крилами, зарозумілий, пихатий

Запитання 8

Яка була особливість у незнайомця7

варіанти відповідей

біла пір’їнка у хвості серед сірого пір’я

 вона виділялася особливо яскраво

чорний капелюшок

Запитання 9

Як зустріли горобчика-красеня?

варіанти відповідей

вчинити бійку

хотілося ближче сісти до незнайомця

запросити до зграйки

Запитання 10

Куди ділася біла пір'їнка?

варіанти відповідей

вона впала

зламалася

полетіла

Запитання 11

Чому горобчик став звичним?

варіанти відповідей

він втратив білу пір'їнку

став жити у зграйці

Запитання 12

Прочитай текст. Запиши ДЕТАЛЬНИЙ переказ.


Біла пір’їна

На солом’яній стрісі сиділа зграйка горобців. Вони заклопотано цвірінчали про свої гороб’ячі справи. Аж тут прилетів до них чужий – невідомий їм, небачений ще на солом’яній стрісі.

Був він якийсь не схожий на інших горобців. Маленька голівка набундючена, шия коротенька. Дзьобик вередливий. Та найголовніше – біла пір’їнка у хвості серед сірого пір’я, вона виділялася особливо яскраво. Це був небачений горобець з білою пір’їнкою у хвості.

Тим часом кожному горобчикові хотілося ближче сісти до незнайомця, щоб добре його роздивитися. Кілька разів горобчики доторкнулись дзьобиком до білої пір’їнки. Хтось найцікавіший смикнув її, і вона впала, а вітер підхопив та й поніс далеко-далеко. І горобець перестав бути незвичайним.

    За В. Сухомлинським

варіанти відповідей

заголовок напишу по середині рядка

заголовок спишу з початку рядка

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест