рпав

Додано: 18 листопада
Предмет: Інші іноземні мови, 3 клас
73 запитання
Запитання 1

Науково-дослідна робота магістрантів спрямована на розвиток у майбутніх педагогів і науковців нахилів до пошукової, дослідницької діяльності і до:

варіанти відповідей

творчого розв’язання навчально-виховних завдань в освітніх закладах, а також на формування умінь застосування дослідницьких методів для розв’язання теоретичних питань навчання

творчого розв’язання навчально-виховних завдань в освітніх закладах;

виховання репродуктивного розв’язання навчально-виховних завдань в освітніх закладах, а також на формування умінь і навичок застосування дослідницьких методів для розв’язання практичних питань навчання і виховання

творчого розв’язання навчально-виховних завдань в освітніх закладах, а також на формування умінь і навичок застосування дослідницьких методів для розв’язання практичних і теоретичних питань навчання і

Запитання 2

Тези – це

варіанти відповідей

доповідь на певну тему, що включає огляд наукових та інших джерел з обраної теми або виклад змісту наукової роботи з висвітленням не лише відповідної наукової інформації, а й показом свого ставлення до неї

усі відповіді правильні

невеликий за обсягом прозовий твір, що має довільну композицію і висвітлює індивідуальні думки та висловлення щодо конкретного питання і не претендує на вичерпне і визначальне тлумачення теми

стислі, лаконічно сформульовані основні положення доповіді, повідомлення тощо, що включають виклад основних думок праці від початку до кінця, а не лише її дослідницької частини

Запитання 3

есе це

варіанти відповідей

невеликий за обсягом прозовий твір, що має довільну композицію і висвітлює індивідуальні думки та висловлення щодо конкретного питання і не претендує на вичерпне і визначальне тлумачення теми

стислі, лаконічно сформульовані основні положення доповіді, повідомлення тощо, що включають виклад основних думок праці від початку до кінця, а не лише її дослідницької частини

усі відповіді правильні

доповідь на певну тему, що включає огляд наукових та інших джерел з обраної теми або виклад змісту наукової роботи з висвітленням не лише відповідної наукової інформації, а й показом свого ставлення до неї

Запитання 4

Стаття – це:

варіанти відповідей

науковий чи публіцистичний твір невеликого розміру, своєрідне дослідження важливої наукової, суспільно-політичної чи літературної теми, де присутнє висвітлення конкретних питань з необхідним теоретичним їх осмисленням

усі відповіді правильні

невеликий за обсягом прозовий твір, що має довільну композицію і висвітлює індивідуальні думки та висловлення щодо конкретного питання і не претендує на вичерпне і визначальне тлумачення теми

кваліфікаційний науково-практичний доробок, що містить математично обґрунтовані теоретичні чи експериментальні результати, наукові положення і свідчить про спроможність студента самостійно проводити наукові дослідження в обраній галузі знань

Запитання 5

Реферат – це:

варіанти відповідей

кваліфікаційний науково-практичний доробок, що містить математично обґрунтовані теоретичні чи експериментальні результати, наукові положення і свідчить про спроможність студента самостійно проводити наукові дослідження в обраній галузі знань

науковий чи публіцистичний твір невеликого розміру, своєрідне дослідження важливої наукової, суспільно-політичної чи літературної теми, де присутнє висвітлення конкретних питань з необхідним теоретичним їх осмисленням

усі відповіді правильні

доповідь на певну тему, що включає огляд наукових та інших джерел з обраної теми або виклад змісту наукової роботи з висвітленням не лише відповідної наукової інформації, а й показом свого ставлення до неї

Запитання 6

Магістерська робота – це:

варіанти відповідей

невеликий за обсягом прозовий твір, що має довільну композицію і висвітлює індивідуальні думки та висловлення щодо конкретного питання і не претендує на вичерпне і визначальне тлумачення теми

науковий чи публіцистичний твір невеликого розміру, своєрідне дослідження важливої наукової, суспільно-політичної чи літературної теми, де присутнє висвітлення конкретних питань з необхідним теоретичним їх осмисленням

кваліфікаційний науково-практичний доробок, що містить математично обґрунтовані теоретичні чи експериментальні результати, наукові положення і свідчить про спроможність студента самостійно проводити наукові дослідження в обраній галузі знань

немає правильної відповіді

Запитання 7

Свідома, цілеспрямована, активна самостійно-індивідуальна діяльність людини, спрямована на пізнання та перетворення дійсності, створення нових, оригінальних, ніколи раніше не існувавших предметів, витворів тощо з метою вдосконалення матеріального та духовного життя суспільства – це:

варіанти відповідей

діяльність

наука

творчість

стаття

Запитання 8

... є процесом повторення попереднього досвіду і не несе нового інформаційного навантаження:

варіанти відповідей

Наукова діяльність

Репродуктивна діяльність

Продуктивна діяльність

Усі відповіді правильні

Запитання 9

... виконується на основі аналогії з використанням засвоєних раніше методів діяльності у нових умовах

варіанти відповідей

Репродуктивна діяльність

Усі відповіді правильні

Продуктивна діяльність

Наукова діяльність

Запитання 10

Форма організації навчального процесу педагогом, яка націлена на конкретний результат - оволодіння студентом професійними знаннями, уміннями та навичками; ефективність даного процесу забезпечується зворотним зв'язком на всіх етапах навчальної діяльності студентів – це:

варіанти відповідей

самовиховання

управління навчальною діяльністю студентів

самопідготовка

навчальна діяльність студентів

Запитання 11

Виділяється ... основних етапів прийняття науковообгрунтованого рішення творчої проблеми: 

варіанти відповідей

4

5

7

10

Запитання 12

В основі педагогічної творчості лежить

варіанти відповідей

творчий стиль навчання

самопідготовка здобувача освіти

самопідготовка викладача

індивідуальний розвиток здобувача освіти

Запитання 13

Знайдіть зайве. Тактика творчого стиля навчання передбачає такі форми поведінки викладача по відношенню до студента:

варіанти відповідей

вміння поставити навчально-пізнавальні проблеми, для того щоб викликати інтерес до міркувань, роздумів, порівнянь, аналізу

створення умов для підтримки самостійної, індивідуальної, пошукової діяльності

стимулювання до пошуку нових знань і нестандартних способів вирішення проблем

процес відкриття нових знань

Запитання 14

... дає визначення педагогічній творчості як пошуку педагогом нових способів розв'язання проблемних завдань, застосування нестандартних прийомів діяльності

варіанти відповідей

С.У.Гончаренко

З.С. Левчук

Л. І. Рувинський

С.О.Сисоєва

Запитання 15

Варіант організації професійної діяльності викладача, який на реально доступному рівні забезпечує: розв'язання навчально-виховних завдань, що стоять перед сучасною освітою, безперервне зростання загальної і професійної культури педагога, його активної пошукової діяльності з підвищення ефективності навчально-виховного процесу – це:

варіанти відповідей

індивідуальний розвиток

педагогічна творчість

навчальний процес

процес відкриття нових знань

Запитання 16

... зауважує, що творчі професійні якості викладача, творчі можливості його особистості реалізуються і розвиваються в творчій взаємодії зі здобувачами освіти. При цьому рівень творчої педагогічної діяльності викладача впливає на ефективність розвитку творчих можливостей здобувача освіти

варіанти відповідей

З.С. Левчук

Л. І. Рувинський

С.О.Сисоєва

С.У.Гончаренко

Запитання 17

Засіб підвищення підготовки фахівця, вид дослідницької діяльності, яка виконується в межах навчально-виховного процесу і передбачена навчальним планом ЗВО і носить обов‘язковий характер – це

варіанти відповідей

індивідуальна робота

немає правильної відповіді

навчально-дослідна робота

самостійна робота

Запитання 18

Форма запису, коли читач виділяє окремі логічно завершені частини статті чи книги, даючи їм своєрідні заголовки: 

варіанти відповідей

конспект

анотація

рецензія

план

Запитання 19

Огляд, короткий, послідовний, стислий письмовий виклад основного змісту книги, статті, лекції, записаний у розповідній формі

варіанти відповідей

рецензія

конспект

анотація

план

Запитання 20

Коротка узагальнювальна характеристика книги (чи її частини), статті, рукопису:

варіанти відповідей

план

анотація

рецензія

конспект

Запитання 21

Критична оцінка художнього, наукового твору, вистави, кінофільму, відгук про них:

варіанти відповідей

рецензія

анотація

план

конспект

Запитання 22

«Студент» у перекладі з латинської означає:

варіанти відповідей

той, хто важко працює

той, хто прямує до мети

той, хто сумлінно працює

той, хто навчається

Запитання 23

Соціально значуща група людей, які об'єднані спільною метою, узгоджено діють у напрямі досягнення поставленої мети і мають органи самоврядування – це:

варіанти відповідей

колектив

первинний колектив

об’єднання за інтересами

об’єднання за професійною ознакою

Запитання 24

Цілісне уявлення про себе, емоційне ставлення до власного „я”, самооцінка своєї зовнішності, поведінки, розумових, вольових, моральних якостей, усвідомлення своїх позитивних і негативних рис, на основі чого виникають мотиви вдосконалення особистості і самовиховання це:

варіанти відповідей

світогляд

самосвідомість

самоосвіта

індивідуальність

Запитання 25

Система поглядів, знань, переконань, власної життєвої філософії, що спирається на засвоєну раніше систему знань і здатність до абстрактно-теоретичного мислення це:

варіанти відповідей

індивідуальність

світогляд

самосвідомість

самоосвіта

Запитання 26

Розумові здібності людини: здатність орієнтуватися у навколишньому середовищі, адекватно його відображати і перетворювати, мислити, навчатися, пізнавати світ і переймати соціальний досвід; спроможність розв’язувати завдання, приймати рішення, розумно діяти, передбачати С.У.Гончаренко визначає як:

варіанти відповідей

рівень пізнання

система знань

інтелект

рівень освіченості

Запитання 27

У практичній діяльності щодо студентів - носіїв різних типів темпераменту викладачеві доцільно користуватися такою формулою при роботі з сангвініком:

варіанти відповідей

"Не нашкодь"

"Ні хвилини спокою"

"Не підганяй"

"Довіряй, але перевіряй"

Запитання 28

. У практичній діяльності щодо студентів - носіїв різних типів темпераменту викладачеві доцільно користуватися такою формулою при роботі з холериком:

варіанти відповідей

"Довіряй, але перевіряй"

"Ні хвилини спокою"

"Не нашкодь"

"Не підганяй"

Запитання 29

У практичній діяльності щодо студентів - носіїв різних типів темпераменту викладачеві доцільно користуватися такою формулою при роботі з флегматиком:

варіанти відповідей

"Ні хвилини спокою"

"Довіряй, але перевіряй"

"Не нашкодь"

"Не підганяй"

Запитання 30

. У практичній діяльності щодо студентів - носіїв різних типів темпераменту викладачеві доцільно користуватися такою формулою при роботі з меланхоліком:

варіанти відповідей

"Довіряй, але перевіряй"

"Не підганяй"

"Не нашкодь"

"Ні хвилини спокою"

Запитання 31

Сукупність сталих індивідуальних рис особистості, які формуються і проявляються в її діяльності і спілкуванні та зумовлюють типові для неї способи поведінки це:

варіанти відповідей

темперамент

ціннісні орієнтації

характер

індивідуальність

Запитання 32

За типологізацією студентів, запропоновану колективом дослідників, який очолює академік М.К.Тутушкіна (в основу покладено успішність студентів за циклами предметів), мають достатньо високий рівень невербального інтелекту, гарний загальний розвиток, високу швидкість перебігу мисленнєвих процесів, досить легко засвоюють всі предмети, чому сприяє різнобічність їх розвитку, високий рівень самоорганізації і самоконтролю. Вчаться на „4”і „5”, мають розвинену творчу увагу і водночас тривожні, неспокійні, фрустровані, що викликається їх ваганнями щодо вибору професії належать до типологічної групи:

варіанти відповідей

„Теоретики”

„Слабкі”

„Універсали”

„Спеціалісти”

Запитання 33

За типологізацією студентів, запропоновану колективом дослідників, який очолює академік М.К.Тутушкіна (в основу покладено успішність студентів за циклами предметів), студенти з добре розвиненим вербальним інтелектом. Особливо розвинене логічне мислення, дещо гірше конструктивне. У них гарні успіхи у засвоєні теоретичних дисциплін і є труднощі в оволодінні прикладними. Вони практичні, добросовісні люди, впевнені у собі, водночас мають внутрішні конфлікти, пов’язані з сумнівами у правильності професійного вибору. Вони незадоволені навчанням у ВНЗ, особливо вивченням спеціальних дисциплін, адже їх інтереси скоріше знаходяться у царині гуманітарних і теоретичних наук. Вони належать до типологічної групи:

варіанти відповідей

„Спеціалісти”

„Універсали”

„Слабкі”

„Теоретики”

Запитання 34

За типологізацією студентів, запропоновану колективом дослідників, який очолює академік М.К.Тутушкіна (в основу покладено успішність студентів за циклами предметів), мають краще розвинений невербальний інтелект, що є позитивним чинником для студентів аграрних і технічних ЗВО. Для них типовими рисами є реалістичність, практичність, сміливість, наполегливість. Вони задоволені вивченням теоретичних предметів і висувають підвищені вимоги до викладання спеціальних і прикладних дисциплін. Найчастіше стають формальними лідерами. Вони належать до типологічної групи:

варіанти відповідей

„Спеціалісти”

„Універсали”

„Слабкі”

„Теоретики”

Запитання 35

За типологізацією студентів, запропоновану колективом дослідників, який очолює академік М.К.Тутушкіна (в основу покладено успішність студентів за циклами предметів), відрізняються самовпевненістю, середнім рівнем тривожності. Вони висувають досить високі вимоги до викладання спеціальних дисциплін, але в цілому задоволені навчанням у ВНЗ. Мають добрі та відмінні оцінки за виробничу практику, мають досить високий соціометричний статус, відносини зі студентською групою стабільно позитивні. Вони належать до типологічної групи:

варіанти відповідей

„Практики”

„Універсали”

„Спеціалісти”

„Теоретики”

Запитання 36

За типологізацією студентів, запропоновану колективом дослідників, який очолює академік М.К.Тутушкіна (в основу покладено успішність студентів за циклами предметів), володіють специфічними особистісними рисами: самовпевненістю, незалежністю, занурені в себе та власні бажання, емоційно стабільні, особистісна тривожність невисока. До викладання усіх дисциплін особливих вимог не висувають. Навчаються в основному на ”3”. Вони належать до типологічної групи:

варіанти відповідей

„Слабкі”

„Спеціалісти”

„Теоретики”

„Універсали”

Запитання 37

Мотивація в загальному психологічному контексті є

варіанти відповідей

прагнення особистості через учіння утвердити свій соціальний статус у суспільстві

оптимально ефективний шлях мисленнєвої діяльності студента від наявного рівня знань, умінь, навичок та інтелектуального розвитку до очікуваного

складним об’єднанням рушійних сил поведінки, що відкривається суб’єкту у вигляді потреб, інтересів, прагнень, мети, ідеалів, які безпосередньо детермінують людську діяльність

комплекс освітніх компонентів, спрямованих на досягнення передбачених такою програмою результатів навчання, що дає право на отримання визначеної освітньої або освітньої та професійної кваліфікації

Запитання 38

Прагнення особистості через учіння утвердити свій соціальний статус у суспільстві та в конкретному соціальному колективі це:

варіанти відповідей

спонукальні мотиви

пізнавальні мотиви

професійно-ціннісні уміння

соціальні мотиви

Запитання 39

Мотиви, які пов'язані з впливом на свідомість тих, хто навчається, певних чинників - вимог батьків, порад, прикладів викладачів, членів первинного колективу це:

варіанти відповідей

пізнавальні мотиви

меркантильні мотиви

спонукальні мотиви

соціальні мотиви

Запитання 40

Мотиви, які відображають прагнення студентів отримати ґрунтовну професійну підготовку для ефективної діяльності в різних сферах життя це:

варіанти відповідей

спонукальні мотиви

пізнавальні мотиви

професійно-ціннісні мотиви

меркантильні мотиви

Запитання 41

Мотивація в широкому значенні слова розуміється, як

варіанти відповідей

комплекс освітніх компонентів, спрямованих на досягнення передбачених такою програмою результатів навчання, що дає право на отримання визначеної освітньої або освітньої та професійної кваліфікації

пов'язані з впливом на свідомість тих, хто навчається, певних чинників - вимог батьків, порад, прикладів викладачів, членів первинного колективу

прагнення особистості через учіння утвердити свій соціальний статус у суспільстві та в конкретному соціальному колективі

стрижень особи, до якої стягуються такі її властивості, як спрямованість, ціннісні орієнтації, установки, соціальні очікування та інші соціально-психологічні характеристики

Запитання 42

У загальнопсихологічному визначенні це емоційне переживання пізнавальної потреби -

варіанти відповідей

інтерес

бажання

навчання

усі відповіді правильні

Запитання 43

Одним із прийомів збудження пізнавального інтересу у студентів є

варіанти відповідей

інтерес

бажання

мета

відсторонення

Запитання 44

Найщільніше пов’язаними з успішність є:

варіанти відповідей

орієнтація на оцінювання викладачем

немає правильної відповіді

зв’язок орієнтації на уникнення неприємностей з успішністю

орієнтація на процес і результат

Запитання 45

Здатність підтримувати необхідний рівень психічної активності з широким варіюванням чинників, які діють на людину – це

варіанти відповідей

бажання

стійкість

увага

успіх

Запитання 46

… – це навчання, яке здійснюється особою після того, як вона закінчила базовий медичний заклад або після спеціалізації та сприяє підвищенню компетентності фахівця.

варіанти відповідей

Безперервна вища освіта

Безперервна медична освіта

Лікувальна освіта

Безперервна освіта

Запитання 47

Система безперервної медичної освіти передбачає дві форми … .

варіанти відповідей

адаптаційна освіта та підвищення кваліфікації

спеціалізація та післядипломна освіта

адаптаційна освіта та післядипломна освіта

післядипломна освіта та додаткова освіта

Запитання 48

Післядипломна освіта реалізується у таких формах: … .

варіанти відповідей

підвищення рівня готовності до виконання професійних завдань та обов’язків в межах професійної діяльності

інтернатура та клінічна ординатура

адаптаційна освіта та підвищення кваліфікації

спеціалізація та післядипломна освіта

Запитання 49

. … – це асистентура-стажування, інтернатура, лікарська резидентура, клінічна ординатура.

варіанти відповідей

Види післядипломної освіти

Форми додаткової освіти

немає правильної відповіді

Кваліфікації післядипломної освіти

Запитання 50

… передбачає отримання нової або суміжної професії в спеціальних освітніх центрах або ЗВО з метою розширення можливостей спеціаліста і підвищення його конкурентоспроможності.

варіанти відповідей

Післядипломна освіта

Основна освіта

Додаткова освіта

Адаптаційна освіта

Запитання 51

… реалізується у виді: професійної перепідготовки, підвищення кваліфікації, стажування, самоосвіти.

варіанти відповідей

Післядипломна освіта

Основна освіта

Додаткова освіта

Адаптаційна освіта

Запитання 52

… проводиться в університетах, академіях, інститутах, наукових установах і є формою підвищення кваліфікації лікарів-спеціалістів, які пройшли підготовку в інтернатурі та/або резидентурі за відповідною лікарською спеціальністю.

варіанти відповідей

Клінічна ординатура

стажування

перепідготовка

інтернатура

Запитання 53

… проводиться в університетах, академіях, інститутах і є обов’язковою формою первинної спеціалізації осіб за лікарськими та провізорськими спеціальностями для отримання кваліфікації лікаря-спеціаліста або провізора-спеціаліста.

варіанти відповідей

Клінічна ординатура

стажування

Перепідготовка

Інтернатура

Запитання 54

Факти, відомості, наукові теорії, закони, поняття, системно закріплені у свідомості людини – це

варіанти відповідей

знання

навички

научіння

уміння

Запитання 55

Здатність на основі отриманих знань виконувати певні дії та операції… – це

варіанти відповідей

навички

уміння

знання

научіння

Запитання 56

Доведена до автоматизму навичка, тобто здатність на належному рівні виконувати дії та операції –

варіанти відповідей

учіння

знання

уміння

навички

Запитання 57

Післядипломна освіта реалізується у таких формах: … .

варіанти відповідей

клінічна ординатура

підвищення рівня готовності до виконання професійних завдань та обов’язків в межах професійної діяльності

інтернатура та клінічна ординатура

адаптаційна освіта та підвищення кваліфікації

Запитання 58

Асистентура-стажування, інтернатура, лікарська резидентура, клінічна ординатура – це

варіанти відповідей

форми додаткової освіти

ординатура

кваліфікації післядипломної освіти

види післядипломної освіти

Запитання 59

Які методи використовуються в групах з низьким рівнем знань:

варіанти відповідей

дослідницький

частково-пошуковий метод

пояснювально-ілюстративний

методи збору фактичних даних

Запитання 60

Укажіть визначення поняття «закономірності навчання»:

варіанти відповідей

істотні, необхідні й стійкі зв'язки процесу навчання

вихідні положення, які відображають закономірності процесу навчання і визначають діяльність викладача та характер пізнавальної діяльності здобувачів освіти

вимоги, що ґрунтуються на логіці навчального процесу, мають яскраво виражений характер практичних вказівок, однак використовуються не в усьому навчальному процесі, а в певній педагогічній ситуації

виховний характер навчання

Запитання 61

Що називають формуванням особистості?

варіанти відповідей

розвиток особистості спрямований на формування високої освіченості людини

становлення людини як соціальної істоти, яке відбувається у процесі розвитку і виховання

цілеспрямований процес розвитку у здобувачів освіти бажаних якостей і особливостей поведінки

якісні зміни організму, які відбуваються у процесі його розвитку

Запитання 62

В якій групі перераховано методи стимулювання поведінки і діяльності здобувачів освіти?

варіанти відповідей

привчання, вимога, доручення

змагання, покарання, заохочення

вправи, заохочення

бесіда, створення виховних ситуацій

Запитання 63

Педагогічна технологія - це ...

варіанти відповідей

методи, що використовуються в навчанні

мистецтво використання результатів наукових досліджень

принципи, що використовуються в навчанні

перелік прийомів і засобів необхідних для досягнення заздалегідь поставленої мети навчання і виховання

Запитання 64

Інновативність - це ...

варіанти відповідей

напрям соціально-економічного виховання

виховання пов'язане з умовами виховання

розвиток природних здібностей особистості

емоційно-оцінне ставлення до нововведень, відмінність у сприйнятливості суб'єктів до інновацій, нових ідей, досвіду

Запитання 65

Інноваційна культура педагога - це ...

варіанти відповідей

заохочення

педагогічна вимога

приклад

система освоєних особистістю педагогічних засобів, що забезпечують інноваційний спосіб діяльності, системотвірним елементом якої є цінності інноваційного плану

Запитання 66

Інноваційне навчання - це ...

варіанти відповідей

налаштованість на навчальний процес

матеріальна забезпеченість навчально-виховного процесу

зорієнтована на динамічні зміни в навколишньому світі навчальна діяльність, яка ґрунтується на оригінальних методиках розвитку різноманітних форм мислення, творчих здібностей, високих соціально-адаптивних можливостей особистості

очікувані наслідки

Запитання 67

Інновація - це ...

варіанти відповідей

спосіб діяльності

нововведення, зміна, оновлення: новий підхід, створення якісно нового, використання відомого в інших цілях

індивідуальна особливість

шлях досягнення мети

Запитання 68

Інновація освіти - це ..

варіанти відповідей

цілеспрямований процес часткових змін, що ведуть до модифікації цілей або каналів навчання; впровадження нових технологій у систему навчання

виховний прийом

спосіб досягнення мети

спосіб спільної діяльності викладача і здобувачів освіти

Запитання 69

Інформатизація освіти - це ...

варіанти відповідей

методи впливу на особистість

чинники, що впливають на розвиток особистості

умови виховання особистості

загальна тенденція розвитку освіти, пов'язана з розширенням застосування комп'ютерів, інформаційних мереж і технологій в освітній практиці

Запитання 70

Креативність - це ..

варіанти відповідей

спосіб реалізації мети виховання

вимога до організації виховного процесу

стійка властивість індивіда, що зумовлює здатність виявляти соціально значущу творчу активність; рівень творчої обдарованості, здатної до творчості

варіант організації виховного процесу

Запитання 71

Нові інформаційні технології - це ..

варіанти відповідей

конференції

тижні тематичних предметів

сукупність методів і технічних засобів збирання, організації, збереження, опрацювання, передавання інформації за допомогою комп'ютерів і комп'ютерних комунікацій

тематичні вечори

Запитання 72

Технологія розвитку творчої особистості - це ...

варіанти відповідей

технологія організації групової діяльності

формування системного творчого мислення, розвиток творчої уяви, винахідницької кмітливості на основі використання законів розвитку технічних систем

технологія поетапного формування розумових дій

готовність педагога до здійснення творчої діяльності

Запитання 73

Колективна творча діяльність (КТД) - це ...

варіанти відповідей

задоволення інтелектуальних потреб здобувачів освіти

сукупність завдань, методів, технологій, що забезпечують створення гуманістично орієнтованої єдності здобувачів освіти та викладачів, що самоуправляється

форма існування колективу

міжособистісна взаємодія

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест