Науково-дослідна робота магістрантів спрямована на розвиток у майбутніх педагогів і науковців нахилів до пошукової, дослідницької діяльності і до:
Тези – це
есе це
Стаття – це:
Реферат – це:
Магістерська робота – це:
Свідома, цілеспрямована, активна самостійно-індивідуальна діяльність людини, спрямована на пізнання та перетворення дійсності, створення нових, оригінальних, ніколи раніше не існувавших предметів, витворів тощо з метою вдосконалення матеріального та духовного життя суспільства – це:
... є процесом повторення попереднього досвіду і не несе нового інформаційного навантаження:
... виконується на основі аналогії з використанням засвоєних раніше методів діяльності у нових умовах
Форма організації навчального процесу педагогом, яка націлена на конкретний результат - оволодіння студентом професійними знаннями, уміннями та навичками; ефективність даного процесу забезпечується зворотним зв'язком на всіх етапах навчальної діяльності студентів – це:
Виділяється ... основних етапів прийняття науковообгрунтованого рішення творчої проблеми:
В основі педагогічної творчості лежить
Знайдіть зайве. Тактика творчого стиля навчання передбачає такі форми поведінки викладача по відношенню до студента:
... дає визначення педагогічній творчості як пошуку педагогом нових способів розв'язання проблемних завдань, застосування нестандартних прийомів діяльності
Варіант організації професійної діяльності викладача, який на реально доступному рівні забезпечує: розв'язання навчально-виховних завдань, що стоять перед сучасною освітою, безперервне зростання загальної і професійної культури педагога, його активної пошукової діяльності з підвищення ефективності навчально-виховного процесу – це:
... зауважує, що творчі професійні якості викладача, творчі можливості його особистості реалізуються і розвиваються в творчій взаємодії зі здобувачами освіти. При цьому рівень творчої педагогічної діяльності викладача впливає на ефективність розвитку творчих можливостей здобувача освіти
Засіб підвищення підготовки фахівця, вид дослідницької діяльності, яка виконується в межах навчально-виховного процесу і передбачена навчальним планом ЗВО і носить обов‘язковий характер – це
Форма запису, коли читач виділяє окремі логічно завершені частини статті чи книги, даючи їм своєрідні заголовки:
Огляд, короткий, послідовний, стислий письмовий виклад основного змісту книги, статті, лекції, записаний у розповідній формі
Коротка узагальнювальна характеристика книги (чи її частини), статті, рукопису:
Критична оцінка художнього, наукового твору, вистави, кінофільму, відгук про них:
«Студент» у перекладі з латинської означає:
Соціально значуща група людей, які об'єднані спільною метою, узгоджено діють у напрямі досягнення поставленої мети і мають органи самоврядування – це:
Цілісне уявлення про себе, емоційне ставлення до власного „я”, самооцінка своєї зовнішності, поведінки, розумових, вольових, моральних якостей, усвідомлення своїх позитивних і негативних рис, на основі чого виникають мотиви вдосконалення особистості і самовиховання це:
Система поглядів, знань, переконань, власної життєвої філософії, що спирається на засвоєну раніше систему знань і здатність до абстрактно-теоретичного мислення це:
Розумові здібності людини: здатність орієнтуватися у навколишньому середовищі, адекватно його відображати і перетворювати, мислити, навчатися, пізнавати світ і переймати соціальний досвід; спроможність розв’язувати завдання, приймати рішення, розумно діяти, передбачати С.У.Гончаренко визначає як:
У практичній діяльності щодо студентів - носіїв різних типів темпераменту викладачеві доцільно користуватися такою формулою при роботі з сангвініком:
. У практичній діяльності щодо студентів - носіїв різних типів темпераменту викладачеві доцільно користуватися такою формулою при роботі з холериком:
У практичній діяльності щодо студентів - носіїв різних типів темпераменту викладачеві доцільно користуватися такою формулою при роботі з флегматиком:
. У практичній діяльності щодо студентів - носіїв різних типів темпераменту викладачеві доцільно користуватися такою формулою при роботі з меланхоліком:
Сукупність сталих індивідуальних рис особистості, які формуються і проявляються в її діяльності і спілкуванні та зумовлюють типові для неї способи поведінки це:
За типологізацією студентів, запропоновану колективом дослідників, який очолює академік М.К.Тутушкіна (в основу покладено успішність студентів за циклами предметів), мають достатньо високий рівень невербального інтелекту, гарний загальний розвиток, високу швидкість перебігу мисленнєвих процесів, досить легко засвоюють всі предмети, чому сприяє різнобічність їх розвитку, високий рівень самоорганізації і самоконтролю. Вчаться на „4”і „5”, мають розвинену творчу увагу і водночас тривожні, неспокійні, фрустровані, що викликається їх ваганнями щодо вибору професії належать до типологічної групи:
За типологізацією студентів, запропоновану колективом дослідників, який очолює академік М.К.Тутушкіна (в основу покладено успішність студентів за циклами предметів), студенти з добре розвиненим вербальним інтелектом. Особливо розвинене логічне мислення, дещо гірше конструктивне. У них гарні успіхи у засвоєні теоретичних дисциплін і є труднощі в оволодінні прикладними. Вони практичні, добросовісні люди, впевнені у собі, водночас мають внутрішні конфлікти, пов’язані з сумнівами у правильності професійного вибору. Вони незадоволені навчанням у ВНЗ, особливо вивченням спеціальних дисциплін, адже їх інтереси скоріше знаходяться у царині гуманітарних і теоретичних наук. Вони належать до типологічної групи:
За типологізацією студентів, запропоновану колективом дослідників, який очолює академік М.К.Тутушкіна (в основу покладено успішність студентів за циклами предметів), мають краще розвинений невербальний інтелект, що є позитивним чинником для студентів аграрних і технічних ЗВО. Для них типовими рисами є реалістичність, практичність, сміливість, наполегливість. Вони задоволені вивченням теоретичних предметів і висувають підвищені вимоги до викладання спеціальних і прикладних дисциплін. Найчастіше стають формальними лідерами. Вони належать до типологічної групи:
За типологізацією студентів, запропоновану колективом дослідників, який очолює академік М.К.Тутушкіна (в основу покладено успішність студентів за циклами предметів), відрізняються самовпевненістю, середнім рівнем тривожності. Вони висувають досить високі вимоги до викладання спеціальних дисциплін, але в цілому задоволені навчанням у ВНЗ. Мають добрі та відмінні оцінки за виробничу практику, мають досить високий соціометричний статус, відносини зі студентською групою стабільно позитивні. Вони належать до типологічної групи:
За типологізацією студентів, запропоновану колективом дослідників, який очолює академік М.К.Тутушкіна (в основу покладено успішність студентів за циклами предметів), володіють специфічними особистісними рисами: самовпевненістю, незалежністю, занурені в себе та власні бажання, емоційно стабільні, особистісна тривожність невисока. До викладання усіх дисциплін особливих вимог не висувають. Навчаються в основному на ”3”. Вони належать до типологічної групи:
Мотивація в загальному психологічному контексті є
Прагнення особистості через учіння утвердити свій соціальний статус у суспільстві та в конкретному соціальному колективі це:
Мотиви, які пов'язані з впливом на свідомість тих, хто навчається, певних чинників - вимог батьків, порад, прикладів викладачів, членів первинного колективу це:
Мотиви, які відображають прагнення студентів отримати ґрунтовну професійну підготовку для ефективної діяльності в різних сферах життя це:
Мотивація в широкому значенні слова розуміється, як
У загальнопсихологічному визначенні це емоційне переживання пізнавальної потреби -
Одним із прийомів збудження пізнавального інтересу у студентів є
Найщільніше пов’язаними з успішність є:
Здатність підтримувати необхідний рівень психічної активності з широким варіюванням чинників, які діють на людину – це
… – це навчання, яке здійснюється особою після того, як вона закінчила базовий медичний заклад або після спеціалізації та сприяє підвищенню компетентності фахівця.
Система безперервної медичної освіти передбачає дві форми … .
Післядипломна освіта реалізується у таких формах: … .
. … – це асистентура-стажування, інтернатура, лікарська резидентура, клінічна ординатура.
… передбачає отримання нової або суміжної професії в спеціальних освітніх центрах або ЗВО з метою розширення можливостей спеціаліста і підвищення його конкурентоспроможності.
… реалізується у виді: професійної перепідготовки, підвищення кваліфікації, стажування, самоосвіти.
… проводиться в університетах, академіях, інститутах, наукових установах і є формою підвищення кваліфікації лікарів-спеціалістів, які пройшли підготовку в інтернатурі та/або резидентурі за відповідною лікарською спеціальністю.
… проводиться в університетах, академіях, інститутах і є обов’язковою формою первинної спеціалізації осіб за лікарськими та провізорськими спеціальностями для отримання кваліфікації лікаря-спеціаліста або провізора-спеціаліста.
Факти, відомості, наукові теорії, закони, поняття, системно закріплені у свідомості людини – це
Здатність на основі отриманих знань виконувати певні дії та операції… – це
Доведена до автоматизму навичка, тобто здатність на належному рівні виконувати дії та операції –
Післядипломна освіта реалізується у таких формах: … .
Асистентура-стажування, інтернатура, лікарська резидентура, клінічна ординатура – це
Які методи використовуються в групах з низьким рівнем знань:
Укажіть визначення поняття «закономірності навчання»:
Що називають формуванням особистості?
В якій групі перераховано методи стимулювання поведінки і діяльності здобувачів освіти?
Педагогічна технологія - це ...
Інновативність - це ...
Інноваційна культура педагога - це ...
Інноваційне навчання - це ...
Інновація - це ...
Інновація освіти - це ..
Інформатизація освіти - це ...
Креативність - це ..
Нові інформаційні технології - це ..
Технологія розвитку творчої особистості - це ...
Колективна творча діяльність (КТД) - це ...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома