Що із зазначеного було однією з причин поліцентричності Київської держави
Характеристику якої доби наведено в уривку з історичного джерела: «Перестали князі невірних воювати, стали один одному казати: се моє, а се моє теж, брате! Стали вони діла дрібні вважати за великі, на себе самих підіймати чвари, — а невірні з усіх сторін находили, землю Руську долали...»?
Які кочові племена почали нападати на Русь за правління нащадків Ярослава Мудрого?
Вотчина - це
Упродовж яких років Мстислав Великий князював у Києві?
Упродовж яких років Володимир Мономах князював у Києві?
За роки правління Володимир Мономах остаточно розбив
Чим закінчився похід новгород-сіверського князя Ігоря Святославича проти половців?
Про яку подію розповів автор " Слова о полку Ігоревім"?
Яким роком датується перша літописна згадка слова "Україна"?
Які удільні князівства сформувалися на українських землях (5 правильних відповідей)
Яке з перерахованих князівств було найбільш заселеним та економічно розвиненим в Русі?
Виберіть із переліку кочові народи, які здійснювали набіги на територію Русі-України від середини Х ст. до першої третини ХІІ ст.(три правильні відповіді)
Назвіть пам'ятки літературного мистецтва 12-13 ст. (три відповіді)
У якому літописі читаємо: " звідки пішла Руська земля, і хто в ній почав спершу княжити, як Руська земля постала".
З яких матеріалів зводилися будівлі в XІ -XІІ cт.? (три правильні відповіді)
Упорядкування " Повісті минулих літ":
Коли відбувся Любецький з'їзд князів
Яку мету переслідував великий київський князь Ярослав Мудрий, заповідаючи своїм синам: «Осе я одходжу зі світу сього. А ви… майте межи собою любов, бо ви є брати… Тепер же поручаю я, — замість себе, — стіл свій, Київ, найстаршому синові Ізяславу. Слухайтеся його, як ото слухалися ви мене, нехай він вам буде замість мене. А Святославу даю я Чернігів, а Всеволоду — Переяславль, а Ігорю — Володимир, а В’ячеславу — Смоленськ…»?
Коли відбулася битва на р. Альта:
Твір, який написав Володимир Мономах, на схилі життя для своїх дітей, називається:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома