На місці битви із ким було закладено дану церкву?
Що було спільним у зовнішній політиці Володимира та Ярослава?
За правління якого князя були приєднані землі, позначені стрілкою?
У якому році відбулася подія, про яку йдеться в уривку літопису: «...І сталася жорстока січа, і ледве переміг Ярослав під вечір. Розбіглися печеніги врізнобіч і самі не знали, куди вони бігли. А деякі, тікаючи, потонули в Сітомлі…»?
Про якого київського князя йдеться в уривку з джерела?
" Заклав (він) місто велике , у якому тепер Золоті ворота, заклав церкву Святої Софії митрополичу, а потім церкву Благовіщення святої Богородиці... І при нім стала віра християнська плодитися в Русі і розширятися. І до книг він мав нахил, читаючи їх часто вдень і вночі ".
Чи стосуються події, описані літописцем, діяльності князя Володимира?
1) І поставив він кумири на пагорбі, поза двором теремним: Перуна дерев’яного, — а голова його [була] срібна, а вус — золотий, і Хорса, і Дажбога, і Стрибога, і Сімаргла, і Мокош…
2) Повелів він поскидати кумирів — тих порубати, а других вогню оддати. Перуна ж повелів він прив’язати коневі до хвоста і волочити з Гори по Боричевому [узвозу]…
Позначте словосполучення, що характеризують діяльність князя Володимира: (три варіанти)
Дайте визначення поняттю.
Малюнок виконаний мінеральними фарбами на сирій штукатурці.
Установіть правильну відповідність:
А) Закупи
Б) Рядовичі
В) Челядь
Г) Смерди
1. Не були вільними - їх продавали, дарували, передавали в спадщину.
2. Тимчасово залежні селяни, які відробляли позику в господарстві пана.
3. Селяни, які уклади (договір) з князем чи феодалом та працювали на умовах цього договору.
4. Особисто вільні, мали власне господарство, землю, мешкали в князівських селах і платили князеві данину.
Причина того, що церкву Богородиці називали Десятинною церквою:
Що спільного в правлінні князів Володимира Великого і Ярослава Мудрого? (три варіанти)
Установіть хронологічну послідовність правління князів Київської держави:
А) Святослав
Б) Ярослав Мудрий
В) Олег
Г) Володимир Великий
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома