Що стало одним із результатів посольства великої київської княгині Ольги до Константинополя, про яке повідомляє літописець?
Кого з великих київських князів історик О. Субтельний охарактеризував так:
«Його слов’янське ім’я, варязьке виховання, кочовий спосіб життя віддзеркалювали поєднання європейського та азіатського начал. Його управління ознаменувало апогей ранньої героїчної доби в історії Київської Русі»?
Військові походи великого київського князя Святослава Ігоревича призвели до
На карті жирною лінією позначено межі Київської Русі за часів князювання
Що на карті позначено суцільною жирною лінією?
З якою метою княгиня Ольга здійснювала заходи, про які йдеться в уривках з історичних джерел?
«Ішла Ольга до Новгорода. І встановила вона… погости і оброки. І ловища її є по всій землі, і знаки (її), …і сани її стоять у Пскові й до сьогодні...»
«…І пішла Ольга по древлянській землі з сином своїм і дружиною, встановлюючи устави й уроки; й існують становища її й ловища…»
Спираючись на подану карту, можна схарактеризувати зовнішньополітичну діяльність князя
Унаслідок військових походів київського князя Олега на Візантію
«...[Вони], як ударна сила князівських військ Русі, не тільки принесли з собою високу для тих часів систему організації, навчання й озброєння армії, а й зробили вагомий внесок у формування й зміцнення державних інституцій Русі» — це оцінка істориками ролі
Київ був центром східнослов’янського племінного союзу (об’єднання)
До кого велика княгиня київська Ольга звернулась із такими словами: «Більше вже не хочу мститися - хочу тільки взяти з вас невелику данину. Дайте мені від кожного двору по три голуби і по три горобці...»?
Укажіть назви племінних об’єднань давніх слов’ян, які вживаються в працях візантійських і готських істориків:
1) алани;
2) венеди;
3) роксолани;
4) анти;
5) склавини;
6) авари.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома