Під яким роком у літописі вміщений такий уривок:"І приспіла осінь,і став він замишляти похід на древлян,прагнучи більшу частину."Піди но княже,з нами данину,хай і ти добудем і ми"."Ідіте ви з даниною додому,а я вернусь і походжу іще":
Назвіть воєводу княгині Ольги:
Вкажіть,що і з переліченого не вчиняла Ольга мстячи на свого чоловіка князя Ігоря:
Узяття Іскоростень відбулося у:
"Лише малого я у вас прошу:дайте мені од двора по три голуби і три горобці.Бо не хочу я тяжкі данини накладати",так Ольга звертається до:
Яке місто за літописом було "Ольжиним городом":
Як називалися місця,для збору данини,та намісників князя:
Розміри данини визначали:
Місця,багаті на звірину:
Дипломатична місія до Константинополя відбулася у:
"Ся ж Ольга була перевісницею християнської землі"З якого джерела взяті слова?
Протягом 961-962рр зарубіжні хрокіки повідомляють про місіонерську діяльність на Русі:
Князь Святослав за релігією був:
Про кого йдеться:"Ходячи,яко падрус,багато воєн він учинив.Возів з собою не возив,ні котла,ні м'яса не варив...Навіть шатра він не мав,а пітник слав і сідло на голову клав"
У якому порядку здійснювався похід на 964-966 рр:
Які міста узяв у хозар Святослав:
Історики переконані,що дорогою на Балканські походи Святослав захопив землі східних слов'ян:
"Прийшли печеніги вперше на Руську землю",коли це сталося:
"Не любо мені в Києві жити.Хочу жити в Переяславці,бо це середина землі моєї"Про землі якої держави йдеться:
Адміністративна реформа 969р,хто одержав Новгород:
Місто Овруч стала,центром Древлянської землі у якій сидів:
Другий Балканський похід розпочався у:
"Тож не осоромимо землі Руської,а ляжемо кістьми тут,бо мертві сорому не знають",з ким бився Святослав:
Облога якого міста стала кульмінацією битви:
"Іде Святослав у Руську землю,узявши майна багато у греків і полон незчисленний,а з малою дружиною"кому це говорили греки:
Де загинув князь Святослав?
Який візантійський історик описав портрет Святослава:
Наслідки правління Святослава:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома