Самоорганізація

Додано: 24 лютого
Предмет:
8 запитань
Запитання 1

1.Самоорганізація у професійній діяльності це - ?

варіанти відповідей

А) це психофізіологічний процес, який під дією зовнішніх або внутрішніх факторів, стимулює у людей бажання займатися тією чи іншою діяльністю.

Б) це свідома діяльність особистості вихователя із самопланування, самопроєктування, самокерування, самовпорядкування, самоактивності, яка здійснюється системою інтелектуальних, мотиваційних, вольових дій і спрямована на вирішення завдань раціональної організації праці, ефективного виконання професійно-педагогічних завдань та збереження професійного здоровʼя.

В) це здатність чи компетентність педагога виконувати певний вид роботи на певному якісному рівні. 

Г) індивідуальні своєрідні вроджені форми поведінки, які виявляються в динаміці, тонусі та врівноваженості реакцій на життєві впливи.

Запитання 2

2. Оберіть функції самоорганізації:

варіанти відповідей

А) інформаційна, спонукальна, координаційна; 

Б) діагностична, прогностична, конструктивно-проектувальна, організаторська;

В) адаптивна, рефлексивно-аналітична, мобілізаційно-стимуляційна, конструктивно-проєктувальна, організаційно-процесуальна, координаційно-регулятивна;

Г) комунікативна, творча, рефлексивна, адаптивна, рефлексивно-аналітична.

Запитання 3

3. Оберіть об’єкти самоорганізації у діяльності педагога:

варіанти відповідей

А) власна особистість, навчальна інформація, акт комунікації, субʼєкти навчання, засоби діяльності, ресурси часу і простору.

Б) властивості, характеристика особистості, засоби діяльності.

В) субʼєкти навчання, засоби діяльності, ресурси часу і простору.

Г) власна особистість, навчальна інформація, акт комунікації.

Запитання 4

4. Які є види самоорганізації у професійній діяльності?

варіанти відповідей

А) традиційна, проблемна, розвивальна.

Б) вербальна та невербальна.

В) тактична, розвивальна, традиційна.

Г) стратегічна, тактична, оперативна.

Запитання 5

5. Встановіть відповідність між групами умінь самоорганізації та їх значенням:

А) проєктувальні 

варіанти відповідей

1) самостійно приймати рішення, брати на себе відповідальність, конструктивно вести ділове спілкування;

2) ефективне використання всіх ресурсів розуму: інтелекту, уваги, сприйняття, пам'яті, відтворення, здатність успішно розв'язувати проблемні ситуації;

3) уміння планувати свою діяльність, орієнтуватися за часом, прогнозувати наслідки своїх рішень, формувати стратегії свого розвитку і самовдосконалення;

4) адекватно оцінювати результати своєї діяльності, контролювати власну діяльність.

Запитання 6

5. Встановіть відповідність між групами умінь самоорганізації та їх значенням:

Б) виконавські 

варіанти відповідей

1) самостійно приймати рішення, брати на себе відповідальність, конструктивно вести ділове спілкування;

2) ефективне використання всіх ресурсів розуму: інтелекту, уваги, сприйняття, пам'яті, відтворення, здатність успішно розв'язувати проблемні ситуації;

3) уміння планувати свою діяльність, орієнтуватися за часом, прогнозувати наслідки своїх рішень, формувати стратегії свого розвитку і самовдосконалення;

4) адекватно оцінювати результати своєї діяльності, контролювати власну діяльність.

Запитання 7

5. Встановіть відповідність між групами умінь самоорганізації та їх значенням:

В) контрольно – оцінні 

варіанти відповідей

1) самостійно приймати рішення, брати на себе відповідальність, конструктивно вести ділове спілкування;

2) ефективне використання всіх ресурсів розуму: інтелекту, уваги, сприйняття, пам'яті, відтворення, здатність успішно розв'язувати проблемні ситуації;

3) уміння планувати свою діяльність, орієнтуватися за часом, прогнозувати наслідки своїх рішень, формувати стратегії свого розвитку і самовдосконалення;

4) адекватно оцінювати результати своєї діяльності, контролювати власну діяльність.

Запитання 8

6. До структурних компонентів самоорганізації відносяться:

варіанти відповідей

А) особистісний компонент, функціональні компоненти;

Б) конструктивний, організаторський, комунікативний;

В) дослідницький, особистійсний, організаторський;

Г) теоретичні педагогічні знання, практичні вміння, особистісні якості педагога.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест