5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Самостійна робота

Додано: 25 березня 2020
Предмет: Математика, 3 клас
9 запитань
Запитання 1

Познач запис, у якому для обчислення значення виразу (15+7) · 5 правильно застосовано розподільний закон множення відносно додавання.

варіанти відповідей

(15+7) · 5 = 15  · 5 + 7 

(15+7) · 5 = 15  · 5 - 7 · 5

(15+7) · 5 = 15  · 5 + 7 · 5

Запитання 2

Обери найбільшу частину цілого.

варіанти відповідей

¼

¾

Запитання 3

Обери знак, щоб порівняти дві частини ⅝ та ⅜.

варіанти відповідей

<

=

>

Запитання 4

Перетвори складене іменоване число 6 год 40 хв на просте іменоване число.

варіанти відповідей

640 хв

400 хв

440 хв

Запитання 5

Перетвори просте іменоване число 56 міс. на складене іменоване число.

варіанти відповідей

4 р. 6 міс.

5р. 6 міс.

4р. 8 міс.

Запитання 6

Познач середнє арифметичне поданих чисел: 5; 53; 34; 67; 23; 43 і 55.

варіанти відповідей

40

45

35

Запитання 7

Познач результат, який є розв'язком задачі.

З двох селищ, що розташовані на відстані 12 км, одночасно в одному напрямку виїхали два мотоциклісти. Швидкість першого мотоцикліста 22 км/год, а другого - 16 км/год. Через скільки годин перший мотоцикліст наздожене другого?

варіанти відповідей

3 год

2 год

4 год

Запитання 8

Обери результати, які є розв'язком задачі.

Ширина ділянки 8 м, а довжина - у 7 разів більша. Обчисли периметр і площу ділянки.

варіанти відповідей

30 м та 56 м²

64 м та 448 м²

128м та 448м²

Запитання 9

Кнопочка задумала число й розділила його на 9. У частці вона отримала 8, а в остачі - 3. Яке число задумала Кнопочка?

варіанти відповідей

75

69

72

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест