Самостійна робота з теми «Рідна Україна. Світ природи»

Додано: 5 квітня 2020
Предмет: Українська література, 5 клас
Тест виконано: 43 рази
12 запитань
Запитання 1

У якому творі розповідається про дитинство Т.Шевченка?

варіанти відповідей

«Садок вишневий коло хати»          

 « В бур'янах»          

«Гаї шумлять»

Запитання 2

Що роблять дівчата, повертаючись з роботи у вірші «Садок вишневий коло хати» ?  

варіанти відповідей

Танцюють 

співають

сміються

розмовляють 

Запитання 3

У якому вірші Т. Шевченка  героями є соловейко, хрущі?

варіанти відповідей

«Садок вишневий коло хати

« Зірка»    

«Гаї шумлять»  

«Не бував ти у наших краях»

Запитання 4

Назвати вірш П.Тичини:

варіанти відповідей

«Садок вишневий коло хати»     

« Зірка»    

«Гаї шумлять»  

«За сонцем хмаронька пливе»

Запитання 5

Знайти рядок з епітетами:

варіанти відповідей

Зіронька встає, соловейко научати не дає;

Маленькі діточки, рожева хмарка

неначе ворог, мов матері діти

Запитання 6

Визначити тематику творів П. Тичини:


варіанти відповідей

про дітей

про тварин 

про природу 

про державу

Запитання 7

Установіть відповідність:

П.Тичина        

варіанти відповідей

«Не бував ти у наших краях»

«За сонцем хмаронька пливе»

«Княжа Україна»

Запитання 8

Установіть відповідність:

персоніфікація               

                    

варіанти відповідей

« Купатися в морі сліз»

«світло поволі заповзає в хату»

«А туман, неначе ворог , закриває море»

«Рожева хмаронька пливе»

Запитання 9

Установіть відповідність:

«Гаї шумлять»                  

                                    

                                  

варіанти відповідей

"Хмарки біжать – милуюся,Милуюся-дивуюся,чого душі моїй так весело"

"Ніч - велика чарівниця! Зачарувала звіра, птицю"

"Співають ідучи дівчата, а матері вечерять ждуть"

 "Ллється чисте срібло з відер на маки й калину"

Запитання 10

Установіть відповідність описів природи з назвою твору:

«Не бував ти у наших краях»             

.

варіанти відповідей

«Ставши над Дніпром зеленооким…я прошу перо у них високе»

«Там же небо-блакитні простори…»

«Хрущі над вишнями гудуть…»

«Струмінь вітру доносив запах річкової криги, у ньому жив дух примерзлого болота…»

Запитання 11

Установіть послідовність подій в оповіданні Є Гуцала «Лось»

Розвиток подій  


варіанти відповідей

Лось звик до заповідника

Діти думали,як той лось міг попасти у воду

Лось не ворухнувся. Він припав до землі, прислухаючись, чи далеко ще весна…

Запитання 12

Установіть відповідність персонажа та його характеристики з оповідання «Лось» Є Гуцала:

дядько Шпичак    

варіанти відповідей

«… треба думати про те, щоб якось його заховати, замівши сліди»

«Неквапно попрямував до тієї поляни, на якій любив найчастіше бувати…»

«Охопили зором ріку, і їхні лиця ще більше пом*якшали од навколишнього простору…»

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест