Самостійні частини мови (повторення). Прислівник

Додано: 10 квітня 2020
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 461 раз
24 запитання
Запитання 1

Прислівниками є всі слова в рядку:

варіанти відповідей

стрімголов, до побачення, змалечку, попідтинню, вперемішку, босоніж

не раз, без відома, зроду-віку, домашній, час від часу, двір

стрімкий, до речі, босоногий, малий, по совісті, перемішаний

бажаючи, уві сні, важко, легко, спересердя, через силу

щосили, як треба, казна-звідки, будь-де, давній, на сміх

Запитання 2

Виділене слово є прислівником у реченні:

варіанти відповідей

Тоді на Волині було невеличке село.

Старому та хворому годи завше, як малому.

Дід говорив, не поспішаючи нікуди.

Мені стало якось ніяково.

Стояла собі у полі, коло гаю, одна козача пасіка.

Запитання 3

Прислівник виконує роль присудка в реченні:

варіанти відповідей

Назустріч дівчині йшов велично лось.

Сонце прокинулось пізно й зависло над лісом.

Блідий ранок несміливо несміливо зазирнув у вікна.

Маковейчику на серці просторо й легко.

Запитання 4

Прислівник виконує роль означення в реченні:

варіанти відповідей

Дорога праворуч губилася в малиннику.

Опівночі айстри в саду розцвіли.

Допізна того вечора жевріло вогнище.

Дорошенко випростався на траві горілиць.

Запитання 5

Прислівник виступає обставиною в реченні:

варіанти відповідей

Близько озера знаходиться будинок відпочинку.

Вона зробила це мимохідь.

Наша подорож була вдалою.

У лісочку було прохолодно.

У будинку неподалік світилося.

Запитання 6

Прислівниками є всі слова рядка:

варіанти відповідей

пліч-о-пліч, опівдні, дехто

нарешті, вранці, казна-що

усередині, без кінця, чий-небудь

збоку, завглибшки, ніколи

Запитання 7

Вказати рядок, у якому прислівник позначає ознаку предмета:

варіанти відповідей

діяти наперекір

поділити надвоє

читати вголос

повертати наліво

Запитання 8

Вказати рядок, у якому всі прислівники утворено префіксально-суфіксальним способом:

варіанти відповідей

увечері, догори, вночі, поволі

удень, скраю, побіч, наяву

набік, зараз, заочі, укупі

нашвидкуруч, напам'ять, знизу, впоперек

Запитання 9

Вказати рядок прислівників, у яких при творенні простої форми вищого ступеня порівняння змінюється основа:

варіанти відповідей

ніжно, ясно

низько, вузько

чітко, весело

швидко, мудро

Запитання 10

Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівника допущено в рядку:

варіанти відповідей

часто - частіше

тихо - тихіше

близько - близькіше

дорого - дорожче

Запитання 11

Разом потрібно писати всі прислівники рядка:

варіанти відповідей

по/польськи, на/вхрест, по/тиху

до/щенту, на/весні, в/основному

з/висока, на/в/шпиньки, уві/сні

за/панібрата, не/сказанно, у/день

Запитання 12

Вкажіть рядок прислівників вищого ступеня порівняння:

варіанти відповідей

помітніше, куди веселіше, гарячіше, якнайтепліше

глибше, неспокійніше, ще ніжніше, трохи важче

важливіше, якнайменше, менш вдало, краще

ширше, трохи швидше, щонайгірше, багатше

Запитання 13

Позначте рядок із прислівниками, від яких не можна утворити ступені порівняння:

варіанти відповідей

гарно, багато, далеко, рішуче

дорого, голосно, вузько, дбайливо

наспіх, зопалу, навмисне, спросоння

глибоко, рано, швидко, лукаво

Запитання 14

Усі прислівники пишуться разом у рядку:

варіанти відповідей

на/похваті, по/ночі, у/розтіч, на/жаль

од/віку, з/переляку, на/відріз, з/гарячу

в/щент, за/світла, на/виворіт, на/провесні

на/взнак, в/подорож, до/речі, що/духу

Запитання 15

Усі прислівники пишуться через дефіс у рядку:

варіанти відповідей

на/гора, тет/а/тет, без краю/кінця, де/небудь

більш/менш, раз/по/раз, будь/коли, десь/не/десь

віч/на/віч, по/простому, сам/на/сам, хтозна/коли

пліч/о/пліч, з давніх/давен, день/у/день, по/латині

Запитання 16

Виділене слово є прислівником:

варіанти відповідей

подарувати на/пам'ять

в/день народження

піднятися на/гору Говерлу

спати в/день

Запитання 17

Виділене слово є прислівником у рядку:

варіанти відповідей

йти на/зустріч

бігати по/весняному полі

у/двох кишенях

по/сусідському полі

Запитання 18

Правильно утворені форми ступенів порівняння прислівників у рядку:

варіанти відповідей

дорожче, ніжніше, голосніше, більш вдало

ліпше, куди швидше, прекрасно, страшніше

поганіше, занадто голосно, помалу, зовсім мало

найрадісно, маліше, більш виважено, найкраще

Запитання 19

Правильно утворені форми ступенів порівняння прислівників у рядку:

варіанти відповідей

найкраще, дуже швидко, найменш популярніше, дуже добре

менш вправно, маліше, дорогіше, наймиліше

веселіше, найголосніше, тепліше найсміливіше

більш популярно, помалу, найбільш густо, високіше

Запитання 20

Подвоєні літери потрібно писати в усіх словах, ОКРІМ:

варіанти відповідей

попідти(н,нн)ю, несподіва(н,нн)о, божестве(н,нн)о

зра(н,нн)я, по-роди(н,нн)ому, неви(н,нн)о

спросо(н,нн)я, щоде(н,нн)о, по-злочи(н,нн)ицьки

страше(н,нн)о, незліче(н,нн)о, навма(н,нн)я

Запитання 21

Знайти в реченні прислівник, що пишеться окремо:

варіанти відповідей

З давніх давен в Україні святили мак і ним обсівали людей і худобу, бо вірили, що він захищає від усякого зла.

Досконало володіючи багатьма сучасними європейськими й давніми мовами, Олександр Потебня почав віршований переклад українською мовою "Одісеї" Гомера, раз у раз працюючи над влучним словом.

Маючи вози з вівсом, багач спинився круто й гаркнув по хазяйськи на робітників.

Де не де вулиця натрапить на калюжу, аж оті жаби зарегочуться кваканням.

Запитання 22

Знайти в реченні прислівник, що пишеться окремо:

варіанти відповідей

День у день проводилась просвітницька робота.

Сонце схилилося вже до розложистих панських лип ген ген у парку й робило з Мартина велетня на сірій тіні.

Всякий господар по своєму робить.

Мартин хоч не хоч сідає на краєць крісла.

Запитання 23

НЕ з прислівниками пишемо разом у рядку:

варіанти відповідей

не/сьогодні, не/втретє

не/взимку, не/досить

не/забаром, не/нароком

не/по-людськи, не/щодня

Запитання 24

НЕ з прислівниками пишемо окремо в рядку:

варіанти відповідей

не/дуже, не/зовсім

не/рухомо, не/щадно

не/щодавно, не/вгамовно

не/впинно, не/далеко

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест