Для виявлення й закріплення знань прочитаного тексту.
У сім'ї Софійки з роду в рід передавалося намисто, яке належало ще прапрапрабабусі, бо вважалося, що з ним приходить...
Що Софійці треба було мати з собою, щоб подорожувати у часі?..
Чому тітонька Сніжана відмінила весілля?
Що відбувалося у квартирі знизу при повному місяці?
Як Гордій Кулаківський здобув багатство?
Хто дав пораду Софійці шукати ту мить у минулому, коли можна буде спинити злочин та відвернути невідворотне?
Чому Михайла Міщенка покинула Юзя?
Хто такий Пустельник?
Що сталося з Фролом - сином Гордія Кулаківського?
Як помер Гордій Кулаківський?
Що зробила Франя Кулаківська?
Яке нове прізвище взяв собі Михайло Міщенко, бажаючи розпочати нове життя?
Яка доля спіткала Якова Кулаківського?
Яка доля спіткала Гордієвого онука - Васюню?
Чого найбільше боялася тітка Софійки - Сніжана?
Кому належала блакитна стрічка?
Кого з роду Кулаківських врятує Софійка?
Як саме Софійка порятує рід Вадима Кулаківського?
Куди запросив Вадим Софійку?
Чи зміниться життя Вадима після того, як Софійка зніме прокляття з його роду?
Що побачить Софійка у майбутньому?
Чого навчає повість Марини Павленко?
Прочитайте уривок з тексту повісті-казки.
Місце пропущеної ключової деталі запитання позначається так: (...).
Дайте відповіді, які слова вилучено з тексту:
"Я теж люблю (...)! Не признавався раніше, бо ніколи не чув, щоб хтось із них бодай раз балакав про (...). Гадав, що це нині не модно. А виявляється, через те, що вони - темні душі!".
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома