Щоденні 3

Додано: 8 жовтня 2023
Предмет:
12 запитань
Запитання 1

1.    Оберіть варіант в якому вказані вірні види «Щоденних 3»:

варіанти відповідей

Математика самостійно; математика усно; математика в групах

Математика письмово; математика з другом; математика з вчителем

Математика в групах; математика письмово; математика з другом

Математика самостійно; математика письмово; математика з другом; 

Математика з другом; математика самостійно; математика усно

Запитання 2

2. Скільки часу потрібно виділяти на види «Щоденних 3»:

варіанти відповідей

5 - 10 хвилин

10 -15 хвилин

15 - 20 хвилин

20 - 25 хвилин

25 - 30 хвилин

Запитання 3

3.   Яка мета технології НУШ «Щоденні 3»: 

варіанти відповідей

перетворити навчання математики на цікавий і доступний процес, в ході якого здобувачу освіти надається можливість самостійно обирати певний вид завдань

це орієнтація на досягнення певної цілі або результату в процесі навчання

розвиток особистості, формування її ціннісно-смислової сфери, моральних якостей, професійних умінь і навичок, соціальної компетентності, здоров'я та самореалізації

полягає в формуванні особистості учня, його ціннісних орієнтацій, соціальної компетентності та розвитку його потенціалу

забезпечити учнів необхідними знаннями, вміннями та навичками для ефективної партії у різних сферах життя, включаючи професійну діяльність

Запитання 4

4.    В основі «математики самостійно» мають бути:

варіанти відповідей

написання цифр, числових рядів, розв’язування задач, рівнянь, обчислення прикладів, виконання нерівностей

математичні ігри та кінестетичні вправи

математичне доміно, утворення фігурок із паличок, лабіринти, математичне лото, пошук закономірностей

активна інтерактивна форма навчання

інтеграція знань і навичок з різних предметів

Запитання 5

5.    «Щоденні 3» як педагогічну технологію заснували й розробили:

варіанти відповідей

Гейл Боші та Джоан Мозер

Мелвіль Дьюїн та Рудольф Штайнер

Ян Амос Коменський та Френсіс Бекон

Мелвіль Дьюїн та Френсіс Бекон

Джоан Мозер та Рудольф Штайнер

Запитання 6

6.    При використанні технології «Щоденні 3» важливо хоча би приблизно дотримуватися концепції розподілення часу:

варіанти відповідей

50% пояснення завдання; 50% виконання завдання

40% пояснення завдання; 60% виконання завдання

30% пояснення завдання; 70% виконання завдання

20% пояснення завдання; 80% виконання завдання

10% пояснення завдання; 90% виконання завдання

Запитання 7

7.    З якого виду «Щоденні 3» порібно починати ознайомлювати дітей:

варіанти відповідей

Математика самостійно

Математика письмово

Математика з другом

Математика в групі

Математика з вчителем

Запитання 8

8.    Який вид діяльності вводиться лише тоді, коли діти впевнено виконують два попередні:

варіанти відповідей

Математика самостійно

Математика письмово

Математика з другом

Математика в групі

Математика з вчителем

Запитання 9

9.1 Вкажіть до якого виду "Щоденні 3" відноситься завдання, яке ви бачите на зображенні:

варіанти відповідей

Математика самостійно

Математика письмово

Математика з другом

Математика з вчителем

Запитання 10

9.2 Вкажіть до якого виду "Щоденні 3" відноситься завдання, яке ви бачите на зображенні:

варіанти відповідей

Математика самостійно

Математика письмово

Математика з другом

Математика з вчителем

Запитання 11

9.3 Вкажіть до якого виду "Щоденні 3" відноситься завдання, яке ви бачите на зображенні:

варіанти відповідей

Математика самостійно

Математика письмово

Математика з другом

Математика з вчителем

Запитання 12

Продовжи речення:

Щоденні 3 - це

варіанти відповідей

педагогічна технологія навчання математиці, яка передбачає що її треба робити кожні три дні.

педагогічна технологія навчання математиці, яка передбачає щоденне виконання учнями трьох видів діяльності: «Математика самостійно», «Математика в групі», «Математика з вчителем».

педагогічна технологія навчання математиці, яка передбачає щоденне виконання учнями трьох видів діяльності: «Математика самостійно», «Математика з другом», «Математика письмово».

педагогічна технологія навчання математиці, яка передбачає тримати увагу на трьох різних задачах кожен день.

педагогічна технологія навчання математиці, яка передбачає щоденне виконання учнями трьох видів діяльності: «Математика з вчителем», «Математика з другом», «Математика в групі».

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест