1. Оберіть варіант в якому вказані вірні види «Щоденних 3»:
2. Скільки часу потрібно виділяти на види «Щоденних 3»:
3. Яка мета технології НУШ «Щоденні 3»:
4. В основі «математики самостійно» мають бути:
5. «Щоденні 3» як педагогічну технологію заснували й розробили:
6. При використанні технології «Щоденні 3» важливо хоча би приблизно дотримуватися концепції розподілення часу:
7. З якого виду «Щоденні 3» порібно починати ознайомлювати дітей:
8. Який вид діяльності вводиться лише тоді, коли діти впевнено виконують два попередні:
9.1 Вкажіть до якого виду "Щоденні 3" відноситься завдання, яке ви бачите на зображенні:
9.2 Вкажіть до якого виду "Щоденні 3" відноситься завдання, яке ви бачите на зображенні:
9.3 Вкажіть до якого виду "Щоденні 3" відноситься завдання, яке ви бачите на зображенні:
Продовжи речення:
Щоденні 3 - це
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома