Конкуренти (підприємства), групи споживачів, товари та послуги -це:
Забезпечення товару конкурентного положення на ринку і розробка детального комплексу маркетингу - це:
Які принципи суттєві для сегментування споживчого ринку?
Які показники характерні для найвигіднішого сегменту ринку?
Які ознаки сегментування належать до психографічних?
Як назвати сукупність споживачів, що однаково реагують на однин і той самий пропонований продукт та комплекс маркетингу?
Чому сприяє сегментування компанією ринку?
Як називають споживачів - постійних покупців продуктів Інтернет- магазинів?
Авіакомпанія «Східні авіалінііі» потребує певної інформації для вибору цільового сегменту ринку. Чия інформація найпотрібніші для цього?
Яку ознаку покладено в основу сегментування ринку, якщо існують книжкові ринки?
До якої ознаки сегментування ринку належить частина покупок товарів?
Який тип маркетингу використовує фірма, якщо її відповіді заходи спрямовані на збільшення чисельності покупців, масову рекламу і масові засоби стимулювання продажу?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома