Скільки існує правил успішного спілкування?
Яке перше правило успішного спілкування?
Який тип спілкування ґрунтується на принципі суворого підкорення одного співрозмовника іншому
Який тип спілкування спрямований на передавання та отримання інформації
Який тип спілкування визначається активною співучастю, вимогливістю, справедливістю, вмінню підтримати розмову і слухати
Який тип спілкування схиляє до дискусії, суперечки
Про який тип співрозмовника іде мова: "В розмову втручається рішуче, проте якщо хтось до нього звертається він не відчуває потреби відповідати. Людина тверда, напориста, легко перебиває інших, але не дає перебити себе і може закінчити розмову на півслові"
Про який тип співрозмовника іде мова: "В розмові відчуває себе прохачем, ніколи не перебиває співрозмовника, лише у випадку мирної розмови стає сміливим, може перебити і настояти на своєму"
Про який тип співрозмовника іде мова: "Дуже легко включається в розмову, відволікаючи від своїх справ. Мова швидка, інколи навіть занадто, може не закінчувати думку, оскільки впевнений, що його і так зрозуміють"
Про який тип співрозмовника іде мова: "Потрібен певний час щоб включитися в розмову, говорить повільно, думку висловлює детально, не любить щоб його перебивали і сам не перебиває, в розмові любить ясність. Розпрощатися буває дуже важко, тому що він любить розставляти крапки над “і”
Про який тип співрозмовника іде мова: "Дуже схильний до спілкування, без нього він нудьгує. Не важливо де і з ким аби поговорити. Йому не зрозуміло як це людина не бажає спілкуватися. Він може трактувати таку позицію як ворожу, може отримати задоволення коли трохи розпустить плітки. Любить привертати до себе увагу. Може бути уважний до присутніх"
Про який тип співрозмовника іде мова: "Віддає перевагу спілкуванню із самим собою, у думках переконаний що більшість людей його не розуміють, атому немає сенсу з ними спілкуватися. Друзів не багато, не більше 3, подібних йому ж. Звичайну теплоту сприймає насторожено. Знаки уваги його дратують"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома