Чому в святвечір дівчинку та бабусю «не взяли» до церкви?
Чому ніхто не відгукнувся на прохання чоловіка про допомогу?
Які перешкоди чекали на чоловіка на шляху до вогню?
Які дива сталися із чоловіком, що просив про допомогу?
Які внутрішні зміни відбулися з пастухом, «коли виявилося, що він теж може бути милосердним»?
Що змінило жорстокого пастуха?
Що ж найбільше запам’яталося дівчинці із її дитинства?
Яка найяскравіша деталь у спогадах про зовнішність бабусі підкреслюється у тексті?
Як оповідачка оцінювала своє дитинство?
Яким був старець-пастух до зустрічі із немовлям?
Які слова утексті є ключовими для характеристики світовідчуття дітей на той час?
Прочитайте уривок :
"Я пам'ятаю, як казки і пісні разом з бабусею виїхали з нашого двору, укладені в довгий чорний ящик , і ніколи більше вони не поверталися. Щось пішло тоді з життя"
Виберіть асоціації, що виникають після його прочитання
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома