Запишіть цифрами число вісім мільярдів тридцять дві тисячі сто один.
Укажіть пропущену цифру, щоб запис 1* 504 < 10 604 був правильним
Порівняйте величини: 2 год 48 хв і 175 хв
Виберіть зручний спосіб обчислення: 25⋅9⋅4
Обчисліть зручним способом: 166 . 59 + 217 . 59 – 283 . 59
Виконайте дію: 15 хв 43 с + 14 хв 18 с
Спростіть вираз: 6х ⋅9 ⋅5у
Запиши на аркуш рівняння та розв'яжи його, а потім обери правильну відповідь х - 425 = 121.
Визначте градусну міру позначеного кута.
Градусна міра кута АОВ дорівнює 86°. Знайдіть градусну міру кута АОС, якщо ∠ВОС = 45°.
Одна сторона трикутника дорівнює 12 см, а друга - на 2 см коротша за першу, а третя удвічі коротша за першу сторону. Знайти периметр трикутника
Укажіть неповну частку й остачу при діленні 357 на 23.
Спростіть вираз: 12а + 5а – 8а
Виконайте дії: 22265 : 73 + (37 · 26 – 263) вказати результати по діях
Якщо задумане число помножити на 12, то одержимо 216. Яке число задумали?
Спростити вираз 18х + 16х - 14х – 10 і знайти його значення, якщо х = 45
У трикутнику АВС ∠А=100°, ∠В=60°,∠С=20°. Якого виду Δ АВС?
З одного селища одночасно в одному напрямку виїхали два велосипедисти. Один з них рухався із швидкістю 18 км/год, а інший - 15 км/год. Яка відстань буде між ними через 4 години?
У Тетяни, Остапа й Олесі є 628 марки. У Тетяни й Олесі разом є 403 марок, а в Тетяни й Остапа - разом 329 марки. Скільки марок у Тетяни?
Два велосипедисти одночасно виїхали назустріч один одному. Швидкість одного з них на 3 км/год більша, ніж швидкість другого. Через 6 годин вони зустрілись. З якою швидкістю їхав кожний велосипедист, якщо відстань між ними була 162 км.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома