1. «Міф» у перекладі з грецької означає:
а) чутка, звістка, розповідь;
б) історія про богів і героїв;
в) нереальне, неправдиве, фантастичне.
Намагаючись захистити людей від кари Зевса, Прометей украв:
а) вогненні стріли-блискавки;
б) іскру з божественного вогнища;
в) новий витвір Гефеста – людей із щирого золота.
Скільки подвигів здійснив Геракл?
а)2;
б)12;
в)22.
Установіть відповідність між міфом і персонажем:
1. про Прометея
а) Еврісфей
2. про Зевса
б) Гефест
3. про Геракла
в) Мінотавр
4. про Дедала та Ікара
г) Кронос
Установіть відповідність між міфологічним персонажем та словами, що йому належать:
1. Дедал
а) «Я сам плачу з твоєї тяжкої муки, та мушу коритися невблаганному Зевсові»;
2. Еврістей
б) «Не можна підійматися занадто високо, синку, бо сонце там палюче, воно розтопить віск – і пір’я розсиплеться»;
3. Гефест
в) «Чи зможе хто протягти нитку крізь цю мушлю…?».
4. Мінос
г) «Чистити стайні - це зовсім не подвиг…»
Жуль Верн є автором романів…
А) «Діти капітана Гранта»,
«Острів скарбів»
Б) «П’ятнадцятирічний
капітан», «Діти капітана
Гранта»
Капітанові Ґулю не подобалися в Негоро його…
А) ставлення до роботи та
лінощі;
Б) зовнішність і надто
уникливий погляд;
В) балакучість та
зарозумілість .
Різновид літератури, в основі якого лежить наукове припущення,
передбачення майбутнього, засноване на реальних наукових знаннях і
фактах, називається ...
А) пригодницький роман ;
Б) наукова фантастика;
В) пригодницька література .
Шхуна-бриг «Пілігрим» була споряджена в Сан-Франциско…
А) для дослідження
морських глибин;
Б) заради полювання на
китів;
В) задля перевезення
вантажів .
Головний персонаж «Різдвяної пісні у прозі» очолював контору:
а) «Скрудж і Кретчит»;
б) «Скрудж і Марлі»;
в) «Скрудж і Скрудж».
«…у своїй незмінній камізельці, щільних панталонах і чобітках. Китички
на чобітках стирчали, як і та кіска; відстовбурчувалися поли сурдута,
сторч стояло й волосся на голові». Це портрет:
а) Скруджа; б) Фреда; в) Марлі.
На святковий обід Ебенезера запросив:
а) компаньйон; б) клерк; в) небіж.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома