За жанром роман Вальтера Скотта "Айвенго" - це ...
Темою роману "Айвенго" є ...
Знайдіть помилкове твердження
Під прізвиськом Чорний Лицар ховається ...
Чому присвячений вірш «Пісня про солдатів з Вестерплятте»?
Ліричний герой вірша К.Галчинський «Пісня про солдатів з Вестерплятте» веде оповідь від імені...
К.І.Галчинський народився в Польші в
Хто знищив маленький народ вересового краю?
Яке запитання поставив король дочкам? ("Король Лір")
Що було написано на щиті у лицаря-переможця:
Робін Гуд - народний ідеал
Скільки доньок мав король Лір?
Як старші доньки вчинили з королем Ліром?
Хто доглядав Айвенго після його поранення?
Кому присвятив "Лист із полону" К.Галчинський?
Які історичні постаті зображені в романі В.Скотта "Айвенго"?
Вкажіть варіант відповіді, в якому установлена правильна відповідність між характеристиками й персонажами роману «Айвенго» В. Скотта.
Характеристика персонажа
1) лицар, за якого Седрік хотів віддати заміж леді Ровену
2) лицар, який приховував своє обличчя на турнірі
3) особа, котра єдина мала право припинити турнір
4) ім’я, під яким діє в романі Робін Гуд
Персонаж
А) Джон Б) Ательстан В) Локслі Г) Айвенго
Вкажіть твір, з якого цей уривок:
— Тепер тягни мене до літака, — ледве чутно промовив Бен. — Ти тягни, а я буду відштовхуватись п'ятами. На поштовхи не звертай уваги, головне — швидше дістатись туди.
— Як же ти зможеш вести літак? — запитав його зверху Деві.
Бен заплющив очі, він хотів уявити собі, що переживає зараз син. "Хлопчик не повинен знати, що машину доведеться вести йому, — думав він. — Якщо сказати, це перелякає його на смерть".
Основний конфлікт "Балади про вересовий трунок" Роберта Льюїса Стівенсона:
Що зробила Кунігунда для того, щоб лицар переконав її у своєму коханні?
(Балада «Рукавичка»)
Що таке вересовий трунок?
Хто знищив маленький народ вересового краю?
Невеликий віршований ліро-епічний твір казково-фантастичного, легендарно-історичного чи героїчного змісту - це ...
З якого твору рядки:"А чи оте біляве пасмо хмар було не димом спалених людей?"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома