При читанні книг в транспорті, що рухається, відбувається стомлення м'язів:
Зорові рецептори розташовуються в:
Зона смакового аналізатора розташована в корі великих півкуль головного мозку в області:
Сприймає подразнення і перетворює їх у нервові імпульси:
Нервове збудження при яскравому освітленні виникає в:
Смакові рецептори, що сприймають відчуття солодкого, розташовані:
Укажіть частину вуха, що належить до внутрішнього вуха:
Забарвлена частина судинної оболонки:
Слухова труба сполучає:
Слухова сенсорна система складається з :
Смак та запах сприймають:
Слухові рецептори збуджуються під впливом:
Встановіть правильну послідовність розташування елементів смакової сенсорної системи: а - скронева частка кори; б - смаковий сосочок; в - проміжний центр в таламусі; г - чутливий нерв; д - бічна борозна.
Встановіть послідовність виникнення зображення в корі мозку людини: а - сітківка; б - потилична частка кори; в - кришталик; г - зоровий нерв; д - рогівка; е - скловидне тіло.
Установіть відповідність між складовими ока та їх функціями:
1. райдужка; А) сприймає зображення;
2. зіниця; Б) заломлює промені світла;
3. кришталик; В) регулює кількість світла;
4. сітківка. Г) надає оку забарвлення;
Д) аналізує зображення.
Встановіть відповідність між частинами вуха та функціями, які вони виконують: 1 - барабанна перетинка; 2 - слухові кісточки; 3 - слухова труба; 4 - завитка. А - є органом для перетворення звукових коливань на нервовий імпульс; Б - урівноважує тиск повітря на барабанну перетинку; В - відділяє зовнішнє та середнє вухо; Г - зменшує амплітуду та збільшує силу звукових коливань; Д - є органом рівноваги.
Розгляньте малюнок та встановіть якими цифрами на ньому позначено рогівку, кришталик, передню вологу камеру, сліпу пляму та скловидне тіло відповідно:
Розгляньте малюнок та вкажіть якими цифрами позначені частини вуха, які відділяють зовнішнє та середнє вухо, містять рецептори, які перетворюють звукові коливання на нервовий імпульс, зрівноважують тиск на барабанну перетинку, спрямовують звук до барабанної перетинки відповідно:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома