Поясніть, яке значення в сприйнятті звуків має вушна раковина людини:
Вкажіть, яку функцію виконує вушна сірка:
Вкажіть, які структури сполучає євстахієва труба:
Віднайдіть послідовність розміщення кісточок у середньому вусі в напрямку від зовнішнього:
Вкажіть, на якій мембрані розміщено звукосприймаючий апарат:
Зазначте, чим заповнений середній канал завитки внутрішнього вуха:
Вкажіть, яку функцію в організмі виконує кортіїв орган:
З'ясуйте природу нюхових подразників:
Вкажіть, що називають смаковим порогом:
Визначте, яка ділянка язика є найбільш чутливою до солодкого:
Вкажіть, до якого смакового подразника людина є найбільш чутливою:
Зазначте, яку функцію виконує вестибулярний апарат:
З'ясуйте, з подразненням яких рецепторів пов'язане виникнення ліфтних рефлексів:
Визначте, де фокусуються світлові промені при далекозорості:
Вкажіть, яка структура ока виконує роль діафрагми, що регулює кількість світла, яке надходить до світлосприймального апарату:
Зазначте, яке порушення зору спостерігається, якщо світлові промені заломлюються перед сітківкою:
Вкажіть, яке зображення предмета буде формуватися на сітківці:
Зазначте, де відбувається аналіз сили, висоти і характеру звуку:
Визначте, яка теорія вважається загальноприйнятою в поясненні механізмів сприйняття запахів:
Вкажіть, що називають жовтою плямою:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома