Сенсорні системи

Додано: 25 квітня 2020
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 466 разів
20 запитань
Запитання 1

Поясніть, яке значення в сприйнятті звуків має вушна раковина людини:

варіанти відповідей

сприяє вловлюванні часточок, що надходять із внутрішнього вуха

скеровує звукові коливання до слухового проходу

зволожує слуховий прохід

забезпечує живлення середнього і внутрішнього вух

Запитання 2

Вкажіть, яку функцію виконує вушна сірка:

варіанти відповідей

збільшує гостроту зору

бере участь у проведенні звукових коливань

затримує пил і мікроорганізми

захищає від дуже гучних звуків

Запитання 3

Вкажіть, які структури сполучає євстахієва труба:

варіанти відповідей

внутрішнє вухо і носоглотку

середнє вухо і носоглотку

внутрішнє вухо і середнє вухо

завитку і півколові канали

Запитання 4

Віднайдіть послідовність розміщення кісточок у середньому вусі в напрямку від зовнішнього:

варіанти відповідей

коваделко, молоточок, стремінце

молоточок, коваделко, стремінце

стремінце, молоточок, коваделко

коваделко, стремінце, молоточок

Запитання 5

Вкажіть, на якій мембрані розміщено звукосприймаючий апарат:

варіанти відповідей

вестибулярній

спіральній

основній

додатковій

Запитання 6

Зазначте, чим заповнений середній канал завитки внутрішнього вуха:

варіанти відповідей

повітрям

водою

перилімфою

ендолімфою

Запитання 7

Вкажіть, яку функцію в організмі виконує кортіїв орган:

варіанти відповідей

сприймання звуків

сприймання смаків

сприймання запахів

Запитання 8

З'ясуйте природу нюхових подразників:

варіанти відповідей

тактильні

больові

хімічні

електричні

Запитання 9

Вкажіть, що називають смаковим порогом:

варіанти відповідей

максимальну концентрацію речовини, на яку реагують рецептори

мінімальну концентрацію речовини, що створює відчуття смаку

час, протягом якого виникає смакове відчуття

сукупність рецепторів, які активуються при дії смакового подразника

Запитання 10

Визначте, яка ділянка язика є найбільш чутливою до солодкого:

варіанти відповідей

корінь язика

кінчик язика

краї язика

Запитання 11

Вкажіть, до якого смакового подразника людина є найбільш чутливою:

варіанти відповідей

солоного

солодкого

кислого

гіркого

Запитання 12

Зазначте, яку функцію виконує вестибулярний апарат:

варіанти відповідей

забезпечує тонкі рухи пальців руки

забезпечує сприйняття рухомих предметів

забезпечує орієнтацію тіла в просторі

забезпечує тактильні відчуття

Запитання 13

З'ясуйте, з подразненням яких рецепторів пов'язане виникнення ліфтних рефлексів:

варіанти відповідей

зорових

смакових

вестибулярних

слухових

Запитання 14

Визначте, де фокусуються світлові промені при далекозорості:

варіанти відповідей

на сітківці

на рогівці

за сітківкою

перед сітківкою

Запитання 15

Вкажіть, яка структура ока виконує роль діафрагми, що регулює кількість світла, яке надходить до світлосприймального апарату:

варіанти відповідей

рогівка

зіниця

кришталик

передня камера ока

Запитання 16

Зазначте, яке порушення зору спостерігається, якщо світлові промені заломлюються перед сітківкою:

варіанти відповідей

далекозорість

короткозорість

дальтонізм

косоокість

Запитання 17

Вкажіть, яке зображення предмета буде формуватися на сітківці:

варіанти відповідей

збільшене, зворотне, спотворене

пряме, дійсне, зменшене

дійсне, зменшене, зворотнє

зворотнє, збільшене, дійсне

Запитання 18

Зазначте, де відбувається аналіз сили, висоти і характеру звуку:

варіанти відповідей

у рецепторах

у скроневих частках кори головного мозку

у слуховому нерві

у потиличних частках кори головного мозку

Запитання 19

Визначте, яка теорія вважається загальноприйнятою в поясненні механізмів сприйняття запахів:

варіанти відповідей

стереохімічна

периферична

токсична

лімбічна

Запитання 20

Вкажіть, що називають жовтою плямою:

варіанти відповідей

місце в центрі сітківки, де розміщені тільки палички, які забезпечують найбільшу гостроту зору

місце в центрі сітківки, де розміщені тільки колбочки, які забезпечують найбільшу гостроту зору

місце виходу зорового нерва із сітківки

місце на сітківці, де немає рецепторів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест