Сенсорні системи рівноваги, смаку, нюху

Додано: 7 квітня 2021
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 56 разів
12 запитань
Запитання 1

Вкажіть, як називається здатність рецепторів пристосовувати рівень своєї чутливості до інтенсивності дії подразника...

варіанти відповідей

Спеціалізація

Адаптація

Рефлекс

Інтенсифікація

Запитання 2

Кислий смак краще сприймається на :

варіанти відповідей

кінчику язика

з боків язика

по краях язика

Запитання 3

У скроневій ділянці кори великого мозку розташовані центральні ділянки таких сенсорних систем:


варіанти відповідей

смакової 


рівноваги

нюхової

зору

слуху

Запитання 4

Що є органом рівноваги у людини?

варіанти відповідей

вестибулярний апарат

лімбічна ситема

спіральний орган

мозочок

Запитання 5

Рецептори язика, що розрізняють смак гіркого, розташовані:


варіанти відповідей

на корені

на кінчику і по краях

по краях

Запитання 6

Які органи належать до вестибулярного апарату:

варіанти відповідей

півколові канали

отолітова мембрана

овальний мішечок

усі перелічені

присінок

гребінці в капсулах півколових каналів

Запитання 7

Вестибулярний апарат належить до сенсорної системи:

варіанти відповідей

слуху;

смаку;

рівноваги;

зору

Запитання 8

Смак солодкого розрізняють рецептори язика, розташовані:

варіанти відповідей

на кінчику ;

на корені;

по краях;

на кінчику і по краях

Запитання 9

Позначте агрегатний стан речовини, у якому сприймається її смак:

варіанти відповідей

твердий

рідкий

газоподібний

 будь-який

Запитання 10

Розташовані хеморецептори в слизовій оболонці верхніх носових ходів здійснюють

варіанти відповідей

звукову рецепцію

зорову

нюхову хоморецепцію

Запитання 11

Зазнач з скількох відділів складається нюховий аналізатор

варіанти відповідей

3

2

Запитання 12

У нервовому проведенні збудження беуть участь

варіанти відповідей

тільки волокна нюхового нерва

волокна трійчастого нерва

волокна нюхового нерва, волокна трійчастого нерва, язикоглоткового та блукаючих нервів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест