На вулиці під час проведення непрямого масажу серця ви відчули характерний хруст, що свідчить про перелом ребра. Ваші дії:
У потерпілого Л. 29 років була констатована клінічна смерть. М/с проводить серцево-легеневу реанімацію. Що в першу чергу свідчить про ефективність закритого массажу серця?
При огляді хворого фельдшер констатував відсутність свідомості, рухів грудної клітки, відсутність пульсу на сонній артерії, розширені зіниці без реакції на світло. Який найбільш вірогідний діагноз?
Після проведення дефібриляції у хворого відновилася нормальна серцева діяльність, проте через 10 хв. розвинулася повторна зупинка серця. Чи необхідно проводити такому хворому повторну дефібриляцію і скільки разів?
Проводячи реанімаційні міроприємства на протязі 15 хв., Ви відмітили звуження зіниць, порожевіння шкірних покривів, відсутність самостійних серцевих скорочень та самостійного дихання. Які ваші подальші дії?
З води вийняли людину без ознак життя. Пульс і дихання відсутні. Тони серця не вислуховуються. Яка послідовність надання першої допомоги?
Вкажіть, що проводиться в першій стадії реанімації згідно “Азбуки Сафара”:
Фельдшер ШД надає допомогу дівчині, яку витягли з води через 4 хв. після утоплення. Елементарну підтримку життя до того проводили друзі. Реанімаційні заходи тривають вже 20 хв. Кожні 2 хв. фельдшер буде:
В цеху заводу робітник отримав електротравму. Звільнений від струму через хвилину. Фельдшер здоровпункту відразу оглянув постраждалого, констатував клінічну смерть та почав СЛЦР. Першочерговою дією фельдшера буде:
Фельдшер швидкої допомоги оглядає жінку 45 років на місці дорожньої аварії: без свідомості, зовнішнє дихання відсутнє, пульс на сонних артеріях не визначається . Першочерговим у наданні допомоги буде:
Фельдшера здоров пункту терміново викликали в цех, де під час проведення ремонтних робіт електрик зазнав ураження струмом високої напруги, з моменту травми минуло 4 хвилини, потерпілий без свідомості, дихання і серцебиття відсутні. Дії фельдшера.
У потерпілого К. 20 років констатована клінічна смерть. Фельдшер проводить серцево-легеневу реанімацію. Що з переліченого свідчить про ефективність закритого масажу серця?
В якому співвідношенні проводиться непрямий масаж серця та ШВЛ двома медичними працівниками у дорослої людини?
Потерпілого витягли з води через 5 хв. після утоплення. Пульс на сонних артеріях, самостійне дихання відсутні. Обличчя синюшне, зіниці широкі, на світло не реагують. З чого розпочнете надання невідкладної долікарської допомоги?
При пошкодженні шийного відділу хребта прохідність дихальних шляхів відновляють тільки:
Під час проведення непрямого масажу серця грудина повинна продавлюватись приблизно на:
На місці дорожньо-транспортної пригоди виявлено потерпілу без свідомості, без дихання. Пульс і АТ не визначаються, зіниці на світло не реагують. Який термінальний стан у потерпілої?
В приймальне відділення лікарні доставлена хвора 25 р. після ДТП - свідомість і очні рефлекси відсутні. Артеріальний тиск і пульс на периферичних артеріях не визначається. Пульс на сонних артеріях слабкого наповнення. Тони серця глухі. Дихання рідке. Як Ви оцінюєте стан постраждалої?
При огляді хворого фельдшер констатував відсутність свідомості, рухів грудної клітки, відсутність пульсу на сонній артерії, розширені зіниці без реакції на світло. Який найбільш вірогідний діагноз?
Чоловік раптово втратив свідомість, дихання та серцева діяльність припинились, зіниці розширені. З яких дій починають діагностику стану постраждалого?
Народилася дитина , у якої відсутні самостійне дихання та кровообіг. Необхідна серцево-легенева реанімація. З якою частотою проводиться ШВЛ та закритий масаж серця?
Народилася дитина , у якої відсутні самостійне дихання та кровообіг. Їй буде проведений непрямий масаж серця. Як він проводиться?
Назвіть достовірну ознаку біологічної смерті:
Фельдшерка ФАПу випадково виявилася свідком дорожньо-транспортної пригоди. Фельдшерка оцінила стан потерпілого: чоловік непритомний; дихання відсутнє; пульс на сонних артеріях не визначається; зіниці розширені, рефлекси відсутні; шкіра блідо-сірого кольору. Яка із зазначених ознак є додатковою ознакою клінічної смерті?
Фельдшерка ФАПу випадково виявилася свідком дорожньо-транспортної пригоди. Фельдшерка оцінила стан потерпілого: чоловік непритомний; дихання відсутнє; пульс на сонних артеріях не визначається; зіниці розширені, рефлекси відсутні; шкіра блідо-сірого кольору. Діагностована клінічна смерть. Для звільнення верхніх дихальних шляхів у разі западання язика акушерка використовує потрійний прийом Сафара. Який із зазначених моментів відноситься до цього прийому?
Яким чином здійснюються компресії при проведенні непрямого масажу серця у дітей старше одного року?
Серцево-легеневу реанімацію застосовують при термінальних станах, вкажіть один з них:
Пацієнт отримав електротравму. Об’єктивно: хворий блідий, дихання немає, пульс відсутній, АТ не визначається. Які ваші першочергові дії?
При зупинці дихання та серця необхідно :
Першу допомогу потерпілому без свідомості з западанням язика починають з:
Глибина компресії у дорослих під час непрямого масажу серця становить:
Під час проведення закритого масажу серця точка натискання знаходиться:
Яка ознака свідчить про ефективність серцево-легеневої реанімації у дітей?
Один реаніматор проводить серцево-легеневу реанімацію. З яким співвідношенням частоти вдувань і натискувань він повинен її здійснювати?
У пацієнта після поранення грудної клітки зупинилося серце та дихання. Яка тактика найдоцільніша під час надання першої медичної допомоги?
Ефективність зовнішнього масажу серця за пульсом на сонній артерії потрібно перевіряти кожних:
Ви здійснюєте серцево-легеневу реанімацію жінці 38-ми років. Яку травму Ви можете спричинити хворій під час проведення непрямого масажу серця?
Чоловік 25 років під час купання в річці почав тонути. Його врятували. З чого треба починати допомогу?
Пацієнт Р. 34 років унаслідок дорожньо-транспортної пригоди знепритомнів. AТ не визначається, дихання відсутнє. Шкірні покриви ціанотичні. Яка тактика найдоцільніша під час надання першої медичної допомоги?
У тому разі, коли вентиляція легень за методом із рота в рот є неефективною, потрібно:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома