Найбільшими лихами Середніх віків були (три варіанти)
Назва якої хвороби пропущена у тексті:
"Наймасштабніші спалахи __________ , яку називали «чорною смертю» та «чорною мітлою людства», сталися в VI та XIV ст. У 1346—1353 рр. від неї померло до 25 млн осіб."
У якій країні існувало правило: «Васал мого васала — не мій васал»
Укріплене житло феодала в середньовічній Європі - це
Перше найпочесніше місце в середньовічному суспільстві Європи посідало
Замкнені організації ремісників однієї спеціальності в межах одного міста, створені з метою усунення суперництва і взаємодопомоги ремісників - це
Лихвар - це
Одна з найпоширеніших систем міського самоврядування доби Середньовіччя в Центральній Європі - це
Представників міської верхівки називали:
Кодекс честі був обов'язковим для:
В якому рядку всі слова стосуються середньовічного цеху?
Велика група людей в суспільстві, що мають однакові права і обов'язки, але відрізняються від інших
Людина, яка дала іншій людині землю за службу стає для неї -
Яка релігія стала панівною у Середньовічній Європі?
Оберіть варіант, в якому відповідність встановлено правильно:
1. Цех
2.Гільдія
3.лихварство
4.донжон
А. надання грошей в борг на умовах виплати з відсотками
Б.об'єднання майстрів однієї спеціальності
В. головна вежа замку
Г. об'єднання купців для захисту своїх інтересів.
Продаж і купівля церковних посад
Управитель монастиря
Чоловічий монастир
Розкол церкви на католицьку та православну
Обов'язкова безоплатна робота селян у господарстві сеньйора
Земля, надана васалу у користування з правом успадкування за службу
"Феодальну драбину" очолював
Головна вежа замку
Особисто залежні селяни у Середні віки
Особисто вільні селяни у Західній Європі
Оберіть рядок, де вказана правильна відповідність:
а) правляча верхівка міста
б) система міського самоврядування
в) організація купців
г) найбідніші верстви міста
д) вільні повноправні городяни
1) бюргери
2) плебеї
3) патриціат
4) гільдія
5) магдебурзьке право
Найзаможніша привілейована частина міста, правляча верхівка міста
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома