Завдання для учнів з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» 5 клас
за модельною навчальною програмою для закладів загальної середньої освіти авторки Коршевнюк Т.В.
Життя організмів у наземно-повітряному середовищі пов’язане із
Яке середовище має достатньо світла і повітря?
До якого способу пересування пристосувались кенгуру?
Більшість тварин наземно-повітряного середовища мають добре розвинені органи
Дихають розчиненим у воді киснем за допомогою зябер
Жаби дихають
Риби для пересування у воді мають органи руху
До водних рослин належать (оберіть декілька варіантів відповіді)
Яке середовище більш щільне, у ньому практично відсутнє сонячне світло та значно менше кисню?
Які тварини мешкають в ґрунтовому середовищі? (оберіть декілька варіантів відповіді)
Орієнтуватись мешканцям якого середовища допомагають лише або майже тільки органи нюху і дотику:
Які організми значно підвищують родючість ґрунту?
Чому дерева необхідні для природи і життя людей?
Обери ознаки тварин-організмів.
Обери правильні ланцюжки живлення.
Тип взаємовідносин, за якого один організм завдає шкоди іншому називається:
Пристосування організмів до грунтового способу життя
До якого середовища існування належать такі тварини: болотяна черепаха, видра, дельфін, бобер, рак?
Гадюка степова, вовчі ягоди, каракурт, мухомор, дурман - це організми
Волошки, шипшина, береза, пшениця, конвалія, вороняче око, копитняк - ці рослини належать до групи
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома