Наземно-повітряне середовище життя

Додано: 15 квітня
Предмет: Природознавство, 5 клас
Тест виконано: 34 рази
5 запитань
Запитання 1

Вкажіть основні середовища життя організмів:

варіанти відповідей

наземно-повітряне;

повітряне;

водне;

водяне;

ґрунтове;

підземне;

наземне;

організми як середовище існування.

Запитання 2

Оберіть ряд, у якому вказані лише мешканці наземно-повітряного середовища:

варіанти відповідей

журавель, лелека, олень, кріт, кріль;

лебідь, стриж, кінь, змія, ромашка;

олень, метелик. соловей,лисиця, кульбаба;

півень, кріт, миша, вуж, конвалія.

Запитання 3

Яких чинників неживої природи достатньо у наземно-повітряному середовищі існування:

варіанти відповідей

тепла і світла;

вологи і тепла;

повітря і світла;

тепла, світла і повітря.

Запитання 4

Як живі організми пристосувалися до зміни тепла і вологи у наземно-повітряному середовищі:

варіанти відповідей

посилене випаровування води листками рослин;

зміна хутряного покриву

міграції птахів з теплих країв;

листопад;

посилене потовиділення у тварин при низьких температурах;

тварини у спеку ховаються в нірки;

рослини накопичують воду у м'ясистих листках і стеблах.

накопичення запасу води у горбі верблюда.

Запитання 5

Які існують пристосування до зміни освітлення в наземно-повітряному середовищі:

варіанти відповідей

денні тварини мають добре розвинений зір;

нічні тварини орієнтуються за допомогою нюху і дотику;

світлолюбні рослини добре переносять затінення;

тіневитривалі рослини ростуть на сонці, але добре переносять затінення;

листкова мозаїка;

рослини повертають листки в напрямку світла;

тварини вночі орієнтуються за допомогою слуху і нюху.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест