Мікросередовище утворюють сили, які :
Макросередовище маркетингу фірми не визначають:
Мікросередовище маркетингової діяльності фірми створюють:
Керівництво фірми, служби маркетингу безпосередньо можуть впливати:
Служба маркетингу фірми здатна:
Якщо керівництво фірми поставить за мету впливати на макросередовище маркетингу опосередковано то цього можна досягнути шляхом:
Фактори середовища маркетингу типу: надзвичайний стан, забруднення території внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, посуха та неврожай належать до:
При доборі постачальників (як складової мікросередовища маркетингу) потрібно керуватися:
Контактні аудиторії в межах мікросередовища маркетингу відносно фірми можуть бути:
Якщо продукція вашої фірми – місцевого значення (хліб, молоко), то варто врахувати думку, насамперед, таких контактних аудиторій:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома