"Школа для освітян Ped_Lab від Спільношколи 2024"

Додано: 9 січня
Предмет:
12 запитань
Запитання 1

Основні перешкоди переходу від дошки до інноваційного методу викладання

варіанти відповідей

вихід із власної зони комфорту

підготовка додаткового матеріалу

звичка стояти біля дошки

біля дошки легше викладати матеріал

Запитання 2

Основні нагадування собі, які робить сучасний вчитель

варіанти відповідей

я-вчитель

робити помилки-це нормально

невеликі кроки-це теж процес

вчитель знає все

Запитання 3

Станційне навчання.Чому?

варіанти відповідей

вчитель-організатор процесу

вчитель фасилітатор процесу

індивідуалізація навчання

Запитання 4

Ротація за станціями- модель.....

варіанти відповідей

де учні працюють у класі і за визначеним графіком проходять окремі станції.

де вчитель прцює за окремими станціями

де учні самі створюють станції

де вчитель разом з учнями створюють станції

Запитання 5

Методи станційного навчання

варіанти відповідей

робота онлайн

фронтальна робота

групова робота

виклад теорії

Запитання 6

Тенденції поведінки педагога

варіанти відповідей

директивність

опіка

відповідність

аторитарність

Запитання 7

Умови для зростання

варіанти відповідей

конгруєнтність

особливість

безосудливе сприйняття

емпатійний відгук

Запитання 8

Мета, що постає перед педагогом

варіанти відповідей

охоплення навчальної програми

турбота про учнів

забезпечення у учнів осмисленого навчання

мотивація для відвідування уроків

Запитання 9

Що може допомогти вчителю формувати емоційний відгук, формулювати та доносити цілі заняття?

варіанти відповідей

Тримати руку на пульсі

Бути в темі

Багато читати, вчитися новому, проходити навчання

Підтримувати гарний настрій

Запитання 10

Способи адаптації

варіанти відповідей

тимчасова підтримка

самостійність

адаптація структури

адаптація стилю

Запитання 11

Агентність- це......

варіанти відповідей

здатність ідентифікувати свої наміри та цілі, визначити дії, необхідні для їх досягнення, використовуючи наявні ресурси

здатність показати свої наміри та цілі

здатність визначити дії

Запитання 12

Оберіть прінципи ІОС

варіанти відповідей

Визнавати учнів як ключових учасників процесу навчання, спонукати їх до активного залучення та розвивати розуміння ними їхньої власної навчальної діяльності

Бути байдужим до індивідуальних розбіжностей між учнями, зокрема між рівнями їхніх знань

Залучати до роботи з учнями тільки тих професіоналів, які здатні зважати на мотивацію та емоції учнів на шляху до навчальних досягнень

Базуватися на асоціальній природі навчання

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест