Як перекладається псевдонім Шолом-Алейхем?
Кому розповів свою історію Тев’є – молочник?
Як Тев’є заробляв гроші, коли був бідним?
Як віддячила родина жінок за добре діло Тев'є?
Котра з доньок Тев’є змінила віру заради коханого?
Хто з дочок героя виходить заміж за бідного Мотла-кравця?
Чому Шпринця покінчила своє життя самогубством?
Хто з дочок одружується зі студентом Перчиком?
Хто з дочок йде за багатого підрядчика Педоцура?
Тев'є не властиві такі риси: (знайдіть риси, які не притаманні головному герою)
Головна ідея "Тев’є-молочар":
Проблематика твору "Тев'є-молочар" Шолом-Алейхема:
Від чийого ім’я йдеться розповідь?
Шолом-Алейхем - один з основоположників ... літератури.
Шолом Алейхем народився:
Дочка Тев’є-молочара Цейтл із повісті Шолом-Алейхема взяла шлюб із:
Час написання твору Шолом-Алейхема «Тев’є- молочар» – це:
Поміж основних проблем, які порушено у повісті Шолом-Алейхема «Тев’є- молочар», немає проблем:
Який населений пункт часто згадується у розділі?
Як подружжя вирішило розпорядитися грошима?
Яку тварину отримав Тев'є у винагороду за своє добре серце?
Скільки грошей привіз Тев'є додому?
Як звали дружину Тев'є?
Що хотіли дізнатися жінки у Тев'є?
Скількох жінок зустрів Тев'є дорогою додому?
До кого в тяжкі моменти свого життя постійно звертається Тев′є?
Як ставиться дружина до Тев'є?
Оберіть основні норми виховання дівчаток у єврейських сім'ях:
Що допомагало членам сімї Тевє-молочника протистояти життєвим труднощам?
"Якщо кожна дитина варта, як моя Голда хоче мене переконати, мільйон, то я найбагатший від найбагатшого єгупетського багатія". Ця цитата Тев'є є таким засобом комічного, як...
Тев'є підтримав старшу дочку в її небажанні виходити заміж за м'ясника тому, що...
Чому відбулося заслання Перчика на Сибір?
Доповніть слова Тев'є: "Вирішили до муругої корови докупити...
Коли кожна дитина варта, як моя Голда хоче мене переконати...
"...маю щодня свіжу сметану власного виробу, бо всі ми працюємо, ніхто не байдикує" - це слова...
Справжнє ім'я Шолом-Алейхема
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома