Знайди назву страви за звуковою схемою − ο = − ο = ο
Вибери правила поведінки в природі
Про які продукти йдеться мова?
Соковите, червоненьке, круглобоке, солоденьке ...
Розв’яжи задачу. Лисичка-сестричка зібрала в кошик 5 окунців і 3 щуки, які упіймав Вовк-панібрат. Скільки рибин упіймав Вовк-панібрат?
Розв’яжи задачу. У трьох братів було по одній сестрі. Скільки дітей було в сім’ї?
Розв’яжи задачу.
Зайчик з білочкою — друзі,
Краков’як танцюють в лузі.
Бабачиха з бабаком втішаються гопаком.
Шість барсучат теж діло знають —
Вони всі польку полюбляють.
Хто з вас перший порахує,
Скільки пар звірят танцює?
Про які продукти йдеться мова?
Без рук, без ніг, а по тичині в’ється?
Про які продукти йдеться мова?
Запашний та кисленький, наче сонце жовтенький ...
Цей вітамін є у смородині, яблуках, лимоні, ківі ....
Обери вітамін. Я зміцнюю кістки і зуби. Вітамін ... важливий для розвитку дітей.
Який вітамін важливий для підтримки здорового зору?
Відгадай. Якщо ви хочете зростати сильними, веселими і мати добрий апетит, я вам допоможу. Я дуже потрібний для розумової і фізичної праці А товариші мої - це картопля, горошок, буряк, редис, квасоля та зелений салат.
Яких правил поводження за столом ти дотримуєшся?
Ситуація.
У клас входить учителька. ЇЇ руки зайняті книгами і зошитами. З нею привітно вітається Вітя. Він у цей час готував дошку до занять. Що повинен був зробити Вітя?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома