сила ампера сила лоренца

Додано: 31 жовтня 2023
Предмет:
8 запитань
Запитання 1

З якою силою діє однорідне магнітне поле з індукцією 50 мТл на провідник, довжина активної частини якого 30 см, якщо сила струму в ньому 10 А? Напрямок магнітних ліній і напрямок струму взаємно перпендикулярні

варіанти відповідей

0.15 Н

0.25 Н

5 Н

Запитання 2

На заряд 2 мкКл, що рухається в однорідному магнітному полі зі швидкістю 5ꞏ106 м/с під кутом 45° до ліній індукції магнітного поля, діє сила 2,8 мН. Визначте модуль вектора магнітної індукції.

варіанти відповідей

4 Тл

0,4 мТл

0,8 Тл

8 мТл

Запитання 3

Який напрямок має електричний струм у провіднику?

варіанти відповідей

На Вас у площині малюнка

Від Вас у площині малюнка

Ліворуч

Праворуч

Запитання 4

Який напрямок має вектор магнітної індукції?

варіанти відповідей

Перпендикулярно в площину малюнка

Від Вас в площину малюнка

Праворуч

Вгору

Запитання 5

Як напрямлена сила, що діє на провідник зі струмом в магнітном полі?

варіанти відповідей

вгору

вниз

праворуч

ліворуч

Запитання 6

По який траєкторії рухатиметься заряджена частинка, якщо вона влітає в однорідне магнітне поле зі швидкістю v, напрям якої перпендикулярний до вектора індукції В

варіанти відповідей

По гвинтовій лінії

По коловій

По прямій

Залишається у спокою

Запитання 7

Електрон влітає в однорідне магнітне поле з індукцією 1,4∙10−3 Тл у вакуумі зі швидкістю 500 км/с паралельно до ліній індукції. Визначити силу Лоренца. Якою траєкторією рухатиметься електрон?

варіанти відповідей

11,2∙ 10-17 Н, по прямій

FЛ=0. По прямій

6∙10-15 Н. По колу

1,6∙10-19 Н . По спіралі

Запитання 8

Заряджена частинка, що влітає в магнітне поле може рухатись по прямолінійній, коловій та гвинтовій траєкторії. Від чого це залежить?

варіанти відповідей

Від кута , під яким діє сила з боку магнітного поля на частинку

Від швидкості частинки

Від величини і напряму сили, що діє з боку магнітного поля на частинку

Від величини сили, що діє з боку магнітного поля на частинку

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест