Система охорони здоров’я в Україні. Історія медсестринської справи. Охорона праці в галузі

11 запитань
Запитання 1

Етичними обов’язками медичної сестри є всі перераховані, крім:

варіанти відповідей

A.  говорити правду;

B.  поважати права пацієнта;

C.  професіоналізм;

D.  не завдавати пацієнтові шкоди.

Запитання 2

Вербальне спілкування - це:

варіанти відповідей

A.  міміка

B.  усна мова

C.  жести

D.  Письмове повідомлення.

Запитання 3

Особиста зона комфорту має такі розміри:

варіанти відповідей

A.  15 -46 см;

B.  0,46 – 1,2 м;

C.  1,2 – 3,6 м;

D.  понад 3,6 м.

Запитання 4

Відкриті питання – це питання, на які:

варіанти відповідей

A.  не треба відповідати;


B.  у відповідь можна почути однозначне « так» або « ні»;

C.  можна одержати детальну відповідь;

D.  можна відповідати в присутності сторонніх.

Запитання 5

Ефективність навчання забезпечують такі чинники, крім:

варіанти відповідей

A.  бажання і готовність до навчання;

B.  доброзичливе ставлення;

C.  здібність до навчання;

D.  навколишнє середовище.

Запитання 6

ІІ етап навчання – це:

варіанти відповідей

A.  визначення мети, змісту, планування, навчання;

B.  оцінка результатів навчання;

C.  оцінка початкового рівня знань і умінь пацієнта;

D.  реалізація плану навчання.

Запитання 7

Етичними цінностями (метою), до яких прагне медична сестра, є все, крім:

варіанти відповідей

A.  незалежності;

B.  професіоналізму;

C.  догляду;

D.  співчуття.

Запитання 8

Невербальне спілкування – це:

варіанти відповідей

A.  міміка, жести, пози;

B.  усна мова;

C.  письмове повідомлення;

D.  малюнок.

Запитання 9

Інтимна зона комфорту має такі розміри:

варіанти відповідей

A.  15 – 46 см;

B.  0,46 – 1,2 м;

C.  1,2 – 3,6 м;

D.  понад 3,6 м

Запитання 10

Закриті питання – це питання, на які:

варіанти відповідей

A.  не треба відповідати;

B.  у відповідь можна почути однозначне « так» або «ні»;

C.  можна отримати детальну відповідь;

D.  відповідати треба в конфіденційній обстановці.

Запитання 11

І етап навчання – це 

варіанти відповідей

A.  визначення мети, змісту, планування, навчання;

B.  оцінка результатів навчання;

C.  Оцінка початкового рівня знань і умінь пацієнта;

D.  реалізація плану навчання.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест