Загальне недорозвинення мовлення (ЗНМ) - це...
Ким були умовно виділені три рівні загального недорозвинення мовлення?
Для якого рівня ЗНМ характерні такі особливості?
Великі труднощі діти мають під час підбору синонімів, антонімічних
відношень абстрактних слів (жадібність - не-жадібність; повага - злий,
доброта), споріднених слів. Метафори і порівняння, слова з переносним значенням часто взагалі є недоступними для їх розуміння.
Для якого рівня ЗНМ характерні такі особливості?
Змішування звуків, коли ізольовано дитина вимовляє певні звуки правильно, а у словах і реченнях - взаємозамінює їх (свистячих, шиплячих звуків,
сонорів і звуків л', г, к, х) - при цьому може спостерігатися
спотворення деяких фонем (міжзубна вимова, велярна вимова звука р);
Для якого рівня ЗНМ характерні такі особливості?
Характерною ознакою є недиференційована вимова звуків (наприклад, звук «с'» замінює звук «с» - «сянкі»,звук «ш» - «сюба», звук «ц» - «сібуля»).
Алалія - це...
Для дітей з алалією характерний недостатній розвиток таких вищих
психічних функцій:
У дітей з сенсорною алалією відмічається явище ...
Вперше термін «афазія» запропонував....
На сьогодні загальноприйнятою у логопедії та психології вважається
нейропсихологічна класифікація афазій..
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома