1.Визначте рекреаційну функцію соціокультурної діяльності:
2. Визначте, що є науковою формою письмового вивчення дозвіллєвих потреб населення:
3.Вкажіть для написання яких сюжетно-ігрових програм найчастіше використовується казковий сюжет:
4.Назвіть спільність людей, організаційно оформлену та стабільно діючу на базі закладу культури на основі самоуправління:
5. Визначте, як називається заключна частина сценарію:
6. Вкажіть, які ігри розраховані на перевірку уваги і кмітливості гравців:
7.Вкажіть форму СКД для якої характерні атракціони, концерти, торги творами прикладного та ужиткового мистецтва:
8. Вкажіть час виникнення ігор:
9. Визначте різновид заключної репетиції масового заходу:
10. Вкажіть, що є основою тематичного концерту:
11. Визначте жанр тематичного вечора, в основі якого є документальний матеріал:
12. Визначте сукупність подій, в яких розкривається основний зміст художнього заходу:
13.Дайте визначення поняттю "засіб СКД":
14.Дайте визначення поняттю "тема":
15.Дайте визначення поняття "лекція":
16. Визначте основні напрямки роботи клубних закладів:
17. Визначте основні жанри художньої самодіяльності:
18. Вкажіть інформаційно-дискусійні форми СКД:
19. Визначте основні напрямки СКД:
20. Визначте основні методи соціологічних досліджень:
21. Визначте ознаки, за якими класифікуються ігри:
22. Визначте виховні методи соціокультурної діяльності:
23. Вкажіть основні принципи організації дозвілля:
24. Вкажіть заклади культури, які відносяться до клубного типу:
25. Визначте види сценаріїв:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома