Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папе­рі в клітинку. Розв’язування задач

Додано: 8 квітня 2022
Предмет: Математика, 2 клас
Тест виконано: 23 рази
9 запитань
Запитання 1

8 ∙ (32 : 4)

варіанти відповідей

32

75

64

Запитання 2

5 ∙ 8 – 4 ∙ 8

варіанти відповідей

40

32

8

Запитання 3

15 см : 3 см

варіанти відповідей

5 см

7 см

9 см

Запитання 4

 36 см : 4 см 

варіанти відповідей

6 см

9 см

8 см

Запитання 5

М’ятні пряники розфасували у 8 пакетів, по 2 кг у кожний, а медові пряники — у 6 коробок, по 5 кг у кожну. Яких пряників розфасували більше — м’ятних чи медових? На скільки кілограмів більше?

варіанти відповідей

1) 8 * 2 = 16 (кг) м'ятні пряники

2) 6 + 5 = 11 (кг) медові пряники

3) 16 + 11 = 27 (кг) більше

1) 8 * 2 = 16 (кг) м'ятні пряники

2) 6 * 5 = 30 (кг) медові пряники

3) 30 - 16 = 14 (кг) більше

1) 8 * 2 = 16 (кг) м'ятні пряники

2) 6 * 5 = 30 (кг) медові пряники

3) 16 + 30 = 46 (кг) більше

Запитання 6

8 ∙ (15 : 3)

варіанти відповідей

45

72

40

Запитання 7

8 ∙ 3 : 4

варіанти відповідей

5

6

24

Запитання 8

4 ∙ 9 + 8 ∙ 8

варіанти відповідей

64

100

36

Запитання 9

У їдальню привезли мішок картоплі масою 40 кг і 4 сітки цибулі масою 8 кг кожна. Чого привезли більше — картоплі чи цибулі? На скільки кілограмів більше? 

варіанти відповідей

1) 4 + 8 = 12 (кг) цибулі

2) 40 - 12 = 28 (кг) більше картоплі

1) 4 * 8 = 36 (кг) цибулі

2) 40 + 36 = 76 (кг) більше картоплі

1) 4 * 8 = 36 (кг) цибулі

2) 40 - 36 = 4 (кг) більше картоплі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест