Як називається людина з І групою крові?
На якому малюнку зображені вени?
Формені елементи крові, які забезпечують транспортування газів, мають вигляд двовігнутих лінз, не мають ядра, замість нього в клітині є гемоглобін називаються
Укажіть всі правильні відповіді, які стосуються кровотечі зображеної на світлині
Установіть відповідність між захворюванням серцево-судинної системи та його характеристикою
1. Аритмія
2. Інфаркт міокарда
3. Інсульт
4. Гіпертонія
А) крововилив у мозок
Б) підвищений артеріальний тиск
В) знижений артеріальний тиск
Г) змертвіння серцевого м'яза
Д) порушення серцевого ритму
Позначте правильне твердження
1) Епідерміс шкіри утворений багатошаровим плоским епітелієм.
2) Похідними епідермісу є нігті.
Зазначте відповідність цифри і назви процесу, що відбувається в шкірі
А) утворення шкірного сала
Б) самооновлення шкіри
Укажіть частини організму людини, що є похідною епідермісу шкіри
Укажіть кількість первинної сечі, що утворюється у людини за добу
Укажіть структурну одиницю нирки
Скільки пар спинномозкових нервів?
Скільки оболонок має спинний та головний мозок?
Що регулює вегетативна нервова система?
Встановіть відповідність між структурами аналізаторів та функціями.
1. півколові канали
2. сітківка ока
3. кортіїв орган
4. смакові бруньки
А) містить рецептори нюху
Б) містить вестибулярні рецептори
В) містить рецептори смаку
Г) містить рецептори зору
Д) містить рецептори слуху
Обрати смаки, які здатна відчувати людина?
Умовні рефлекси можуть вироблятися протягом всього життя:
Інстинкт - вроджена пристосувальна форма поведінки у вигляді системи безумовних рефлексів, що виникає у відповідь на зовнішнє чи внутрішнє подразнення
Друга сигнальна система є в людини й тварин.
Учні 8-го класу вивчали ВНД. Костянтин сказав, що біоритми - це регулярні кількісні та якісні зміни життєвих процесів. А Вадим додав, що ритм дихання, серцебиття, травлення - це внутрішні біоритми. Хто з учнів має рацію?
Уні 8-го класу вивчали типи темпераменту людини. Перший учень сказав, що під цифрою 1 зображена людина з холеричним типом темпераменту. А другий учень зауважив, що в цієї людини сила гальмування нервових процесів переважає над силою збудження. Хто з них має рацію?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома