Хто з перелічених тварин не заступився за Мауглі на Раді Вовків?
Мауглі важав своєю родиною зграю:
Закон Джунглів забороняв:
Курумпо – це ...
Ким була Бланка в оповіданні «Лобо»?
Чому помер Лобо?
"- Вовки - Вільне Плем'я! Людське дитинча належить нам; його вб'ють лише тоді, коли ми самі того захочемо"
"У них немає Законів. Вони - вигнанці. У них немає навіть власної мови, і вони користуються краденими словами..."
"Краще нехай я, люблячи, наставлю йому синців аніж він постраждає: коли-небудь через своє неуцтво"
Встановіть відповідність між темою і твором
1) зображення краси природи
2) розповідь про величезного вовка надзвичайної сили і розуму
3) життя в джунглях
4) зображення життя дітей та їх розваг у минулому.
а) Сетон-Томпсон «Мауглі».
б) Ернест Сетон-Томпсон «Лобо».
в) Г. Гейне "Задзвени із глибини..."
г) Редьярд Кіплінг «Мауглі».
Чого боявся Лобо?
Лобо за жанром...
Пейзаж – це опис:
.
Ідея твору – це ...
В українському перекладі вірша " Задзвени із глибини..." є вислів "і троянду привітай ". Що це за засіб художньої виразності?
Прототип - це ...
...слово або словосполучення, яке переносить ознаки одного предмета чи явища на інші на основі подібності - це...
Література, яка розкриває світ природи за допомогою художніх образів
тварин, надаючи їм властивостей людського характеру, називається
Невеликий прозовий твір, у якому зображено одну чи кілька
подій із життя персонажа це...
Виберіть ознаки вірша
Образ, що виникає в уяві читача під враженням висловлених у творі почуттів, переживань, роздумів - це...
Чому вчить твір “Мауглі” Джозефа - Редьярда Кіплінга?
Могутній володар, хижак, ватажок звірів, , сіроманець, осоружний свавільник. Ці слова стосуються образу:
Знайдіть відповідність до кожного з понять.
А Тема
Б Ідея
В Пейзаж
Г Оповідання
Д Вірш
1 невеликий прозовий твір, у якому зображено подію (епізод) з життя одного або кількох персонажів
2 опис природи
3 невеликий поетичний твір, який має риму та ритм
4 головна думка, те, що хоче донести автор
5 про що розповідається у творі
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома