Слухання-розуміння тексту художнього стилю мовлення з елементами опису інтер'єру "Замок Снігової королеви"

Додано: 24 квітня 2022
Предмет: Українська мова, 6 клас
Тест виконано: 106 разів
16 запитань
Запитання 1

1. Укажіть тип мовлення тексту "Замок Снігової королеви":

варіанти відповідей

А) оповідання;

Б) опис;

В) міркування

Запитання 2

2.Укажіть тему тексту:

варіанти відповідей

А) Замок Снігової королеви;

Б) Багатство Снігової королеви;

В) Могутність Снігової королеви

Запитання 3

3. Укажіть, які елементи композиції відсутні у тексті:

варіанти відповідей

А) Загальне враження;

Б) Детальний опис елементів;

В) Ваше ставлення до описуваного, оцінка описуваного

Запитання 4

4. Що у замку Снігової королеви захоплювало, дивувало читача?

варіанти відповідей

А) Стіни замку Снігової Королеви збудувала метелиця; 

Б) Стіни замку Снігової Королеви збудував сам великий майстер Саурон; 

В) вікна й двері пробили буйні вітри;

Г) сяйво, що походило від Снігової королеви;

Д) точність спалахів Північного сяйва;

Є) правильна геометрична форма шматків криги на озері;

Ж) дивовижна тиша

Запитання 5

5. Укажіть вірних слуг Снігової королеви:

варіанти відповідей

А) метелиця;

Б) буйні вітри;

В) віхоли;

Г) лютий мороз;

Д) ожеледиця;

Є) льодяні бурульки

Запитання 6

6. З яких приміщень складався замок Снігової королеви:

варіанти відповідей

А) дивовижних кімнат;

Б) більше сотні зал, наметених віхолами, одна з яких тяглася на багато-багато миль;

В) чудернацьких галерей, що проходили вздовж всього замку

Запитання 7

7.Опишіть приміщення замку Снігової королеви:

варіанти відповідей

А) великі, пустинні;

Б) величезні, багатолюдні;

В) крижанохолодні і блискучі; 

Г) ледь-ледь теплі, але темні

Запитання 8

8.Чому ставало моторошно усім, хто з'являвся у замку Снігової королеви?

варіанти відповідей

А) вражали жахливі розміри зал;

Б) холодно, порожньо і пустинно було в залах;

В) Веселі розваги ніколи не заглядали сюди;

Г) лякали дикі тварини;

Д) Ніколи не влаштовувались ведмежі бали з танцями під музику завірюхи; не сходились побазікати за чашкою кави біленькі кумасі-лисички


Запитання 9

9.Чим освітлювалися зали?

варіанти відповідей

А) таємничим місячним світлом;


Б) сяйвом, що походило від Сніжної королеві;

В) Північним сяйвом 

Запитання 10

10.Що Снігова королева вважала Дзеркалом Розуму?

варіанти відповідей

А) чарівне дзеркало, що було створене у чортівській школі;

Б) замерзле озеро, на якому крига тріснула на тисячу шматків;

В) дзеркальце, у яке дивилася жінка, що вміла чаклувати

Запитання 11

11. Яка роль опису Замку Снігової королеви?

варіанти відповідей

А) опис допомагає уявити красу та дивовижність Замку;

Б) Замок підкреслює бездушність королеви, відсутність людяних якостей;

В) опис підкреслює могутність Снігової королеві, якій підвладні сили природи

Запитання 12

12. Укажіть художній засіб: "стіни замку збудувала метелиця, вікна й двері пробили буйні вітри... сотні зал, наметених віхолами": 

варіанти відповідей

А) уособлення;

Б) метафора;

В) епітет

Запитання 13

13.Укажіть художній засіб: "зали великі, пустинні, такі крижанохолодні і блискучі":

варіанти відповідей

А) уособлення;

Б) метафора;

В) епітет

Запитання 14

14.Укажіть художній засіб: "ведмеді показали б свою грацію; ніколи не збиралися погуляти в карти; не сходились побазікати за чашкою кави біленькі кумасі-лисички":


варіанти відповідей

А) уособлення;

Б) метафора;

В) епітет

Запитання 15

15. Укажіть художній засіб: "музика завірюхи":

варіанти відповідей

А) уособлення;

Б) метафора;

В) епітет

Запитання 16

16. Що таке інтер'єр:

варіанти відповідей

А) архітектурно та художньо оформлене внутрішнє приміщення будівлі, що забезпечує людині естетичне сприйняття та сприятливі умови життєдіяльності;

Б) архітектурно та художньо оформлене зовнішнє приміщення будівлі, що забезпечує людині естетичне сприйняття та сприятливі умови життєдіяльності;

В) конструктивні та декоративні елементи споруд (колона, балкон, карниз, пілястра, фронтон тощо)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест