Яка частина мови не належить ні до самостійних, ні до службових?
У якому рядку записані модальні стверджувальні частки?
Вказати, в якому рядку вжите словосполучення з часткою:
Визначте частку, що пишеться окремо:
В якому рядку записані лише частки?
У якому рядку усі слова є сполучниками?
У якому реченні сполучник пишеться окремо?
Обидві частки в рядку потрібно писати окремо:
Сполучники сурядності вжито в рядку:
Сполучник підрядності вжито у рядку:
Вкажіть рядок словосполучень із прийменниками:
Складні прийменники вжито в рядку:
Неправильно написано прийменник у рядку:
Вкажіть речення, де є сполучники підрядності:
У якому рядку вжито словосполучення?
У поданому реченні прийменник вжито
Донеси мені з-за моря хоть єдину чутку:
У якому реченні роль підмета виконує вигук?
У якому рядку усі вигуки є похідними?
Орфографічну помилку допущено в написанні підкресленого в тексті слова:
Хоч дорослі оси часто й відвідують квіти, за/те запилювачі з них все-таки кепські: вони мають дуже малий хоботок, тому лише псують їх. Але й не слід вважати всіх ос шкідливими комахами. Знищуючи ж личинок шкідників, вони дають і не аби яку користь. Про/те, як/найшвидше знеболити ділянку шкіри від осиного укусу, розповідають численні народні рецепти, найпростіший із них такий: що/б якомого швидше притишити біль, слід прикласти до проблемного місця шматочок льоду й потримати його декілька хвилин.
У якому реченні вжито сполучник мети:
(1)Хоч дорослі оси часто й відвідують квіти, за/те запилювачі з них все-таки кепські: вони мають дуже малий хоботок, тому лише псують їх. (2)Але й не слід вважати всіх ос шкідливими комахами. (3)Знищуючи ж личинок шкідників, вони дають і не аби яку користь. (4)Про/те, як/найшвидше знеболити ділянку шкіри від осиного укусу, розповідають численні народні рецепти, найпростіший із них такий: що/б якомого швидше притишити біль, слід прикласти до проблемного місця шматочок льоду й потримати його декілька хвилин.
Окремо пишуться виділені слова:
Хоч дорослі оси часто й відвідують квіти, за/те запилювачі з них все-таки кепські: вони мають дуже малий хоботок, тому лише псують їх. Але й не слід вважати всіх ос шкідливими комахами. Знищуючи ж личинок шкідників, вони дають і не аби яку користь. Про/те, як/найшвидше знеболити ділянку шкіри від осиного укусу, розповідають численні народні рецепти, найпростіший із них такий: що/б якомого швидше притишити біль, слід прикласти до проблемного місця шматочок льоду й потримати його декілька хвилин.
Яке виділене слово не є сполучником:
Хоч дорослі оси часто й відвідують квіти, за/те запилювачі з них все-таки кепські: вони мають дуже малий хоботок, тому лише псують їх. Але й не слід вважати всіх ос шкідливими комахами. Знищуючи ж личинок шкідників, вони дають і не аби яку користь. Про/те, як/найшвидше знеболити ділянку шкіри від осиного укусу, розповідають численні народні рецепти, найпростіший із них такий: що/б якомого швидше притишити біль, слід прикласти до проблемного місця шматочок льоду й потримати його декілька хвилин.
Якою частиною мови є виділене слово в реченні?
Серед великої кількості тварин, що здатні світитися в темряві, найбільш відомі, мабуть, таки світляки.
Якою частиною мови є виділене слово в реченні?
Серед великої кількості тварин, що здатні світитися в темряві, найбільш відомі, мабуть, таки світляки.
Якою частиною мови є виділене слово в реченні?
Серед великої кількості тварин, що здатні світитися в темряві, найбільш відомі, мабуть, таки світляки.
Якою частиною мови є виділене слово в реченні?
Якщо вийти літньої ночі до лісу, можна досить легко побачити й спіймати такий ліхтарик.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома