Соціально - економічне становище українських земель у 16 ст

Додано: 20 вересня 2023
Предмет: Історія України, 8 клас
Тест виконано: 378 разів
11 запитань
Запитання 1

Вкажіть наявність станів в українському суспільстві


варіанти відповідей

 Привілейований та непривілейований

Привілейований, напівпривілейований та непривілейований

 Привілейований та напівпривілейований

  Напівпривілейований та непривілейовани

Запитання 2

До непривілейованого стану належать


варіанти відповідей

 селяни

  козаки

бюргерство

 духовенство

Запитання 3

До привілейованого стану відносяться


варіанти відповідей

  шляхта

духовенство

селяни

  магнати

Запитання 4

До напівпривілейованого стану відносяться


варіанти відповідей

 міщани

 плебс

 духовенство

бояри

Запитання 5

Оберіть ті варіанти відповіді, які будуть доречними у розповіді про становище селян


варіанти відповідей

 перебували під захистом міського са-

моврядування

найвпливовіша верства

 найчисельніша верства

 похожі і непохожі

  панщина

 

Запитання 6

Укажіть назву багатогалузевого феодального господарства, яке ґрунтувалося на примусовій праці залежних селян та виготовляло продукцію на продаж. 


варіанти відповідей

  замок

 помістя

  фільварок

 маєток

Запитання 7

Яким документом було остаточно перетворено селян на кріпаків.


варіанти відповідей

  І Литовським статутом

   ІІ Литовським статутом

  ІІІ Литовським статутом

  Уставом на волоки

Запитання 8

До магнатів належали

варіанти відповідей

пани

князі

патриціат

бюргерство

бояри-зем"яни

Запитання 9

Примусове і безоплатне виконання селянами робіт у господарстві землевласника

варіанти відповідей

рента

панщина

фільварок

оренда

Запитання 10

Магдебурзьке право- це

варіанти відповідей

право магната на володіння землею

виборний становий орган

право на отримання землі під фільварок

право міста на самоврядування

Запитання 11

Міжстановий соціальний прошарок населення у16 ст

варіанти відповідей

козацтво

патриціат

пани

"похожі"

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест