Тест на закріплення знань по лекції "Соціальна мобільність і соціальна стратифікація"
Соціальна структура суспільства це ...
У соціальні групи люди об'єднуються на підставі ...
Залежно від критерію виділяють ..., ..., ..., ... та інші підструктури суспільства.
Велика соціальна група це ...
Стратифікація — риса ... суспільства.
Професійно-кваліфікаційна структура суспільства включає спільності ...
Залежно від чисельності групи поділяються на ...
Конфесійні спільності — це ...
К.Девіс і У.Мур звертають увагу на важливість зовнішніх умов стратифікації, серед яких вони виділяють такі ...
Маргіналізація - це ...
Вимірюється числом років навчання в навчальному закладі...
Велика соціальна група – це:
Сукупність соціальних (клас, трудовий колектив, група, верства), соціально-демографічних (молодь, пенсіонери), професійно-кваліфікаційних, територіальних (тип поселення) й етнічних спільнот (нації, народності), пов'язаних між собою відносно сталими стосунками - це...
Категорія "социальна стратифікація" відображає...
У яких рисах найбільш повно виражається сутність соціальної структури суспільства?
Категорія "маргінал" вживається соціологами для означення...
Які з нижче перелічених позицій виділяють головний статус людини: (Виберіть одну правильну відповідь)
Пан «А» є студентом, капітаном футбольної команди, чоловіком пані «Б». Це, з точки зору соціолога, перелік його... (Виберіть одну правильну відповідь)
До основних підструктур суспільства не входить...
Елементи в соціальних підструктурах пов'язані між собою стабільно діючими ...
Відносно сталі спільності людей, які мають спільні природні та соціальні ознаки, об'єднані спільними інтересами, цінностями, нормами, традиціями, пов'язані системою відносин, що регулюють соціальні інститути - це...
До якої групи належить людина , якщо взаємодія між членами носить безпосередній, міжособистісний характер і відрізняється високим рівнем емоційності?
Яка із названих груп володіє юридичним статусом?
У якому суспільстві сформувався середній клас?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома