Сольфеджіо 5 клас

Додано: 14 травня 2020
Предмет: Музичне мистецтво, 5 клас
Тест виконано: 12 разів
10 запитань
Запитання 1

Вкажи ключові знаки тональностей Ми-бемоль мажор та до мінор.

варіанти відповідей
Запитання 2

Вкажи ключові знаки тональностей Ля мажор та фа-дієз мінор.

варіанти відповідей
Запитання 3

Які інтервали називаються тритонами?

варіанти відповідей

зб..4 і ч.5

зб.4 і зм.5

зм.4 і зб.5

ч.4 і зм.5

Запитання 4

На якій ступені будується збільшена кварта?

варіанти відповідей

на IV ст. натурального мажору і гармонічного мінору.

на VII ст. натурального мажору і гармонічного мінору.

на IV ст. гармонічного мажору і натурального мінору.

на ІII ст. гармонічного мажору і натурального мінору.

Запитання 5

На якій ступені будується зменшена квінта?

варіанти відповідей

на І ст. гармонічного мажору і натурального мінору.

на IV ст. натурального мажору і гармонічного мінору.

на VII ст. гармонічного мажору і натурального мінору.

на VII ст. натурального мажору і гармонічного мінору.

Запитання 6

Визнач акорд.

варіанти відповідей

Мінорний квартсекстакорд - М6/4

Мажорний тризвук - В5/3

Мінорний тризвук - М5/3

Мажорний секстакорд - В6

Запитання 7

Визнач акорд.

варіанти відповідей

Мінорний квартсекстакорд - М6/4

Мінорний секстакорд - М6

Мажорний тризвук - В5/3

Мажорний секстакорд - В6

Запитання 8

Визнач акорд.

варіанти відповідей

Мажорний квартсекстакорд - В6/4

Мінорний квартсекстакорд - М6/4

Мінорний тризвук - М5/3

Мажорний секстакорд - В6

Запитання 9

На яких ступенях будується гармонічна послідовність:

T5/3 - D6/4 - T6 - S5/3 - S6 - T6/4 - D7 - T5/3

варіанти відповідей

I - II - III - IV - VI - V - VII - I

I - VII - I - IV - VI - V - II - I

I - II - III - IV - VI - V - IV - I

I - II - III - IV - VI - V - V - I

Запитання 10

Визнач тональність і вид ладу.

варіанти відповідей

Тональність ре мінор, мелодичний вид.

Тональність ре мінор, гармонічний вид.

Тональність мі мінор, гармонічний вид.

Тональність ре мажор, гармонічний вид.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест