Тест спрямований контролювати знання з теми: поняття "романтизм", його хронологічні межі; особливість жанру твору, проблема твору, головні герої; поняття "філістер."
Які хронологічні межі романтизму?
Визначте жанр твору А. Гофмана "Крихітка Цахес..."
Чи був шанс у Цахеса стати Людиною?
Яку проблему піднімає автор у творі?
Який літературний троп застосував автор, зображуючи Цахеса?
Кого у творі автор протиставляє Цахесу?
За яких обставин у Е. Гофмана виникла ідея написання саме такого твору?
Якою є постать Балтазара у творі?
Ентузіасти у творі - це...
Філістери у творі - це...
Хто з героїв є головним у творі?
Самовдоволена, обмежена людина з міщанським світоглядом і священницькою поведінкою - це...
Крихітка Цахес досяг найвищої посади
Ернст Теодор Амадей Гофман змінив одне зі своїх трьох імен на честь ....
У чому полягала чарівна сила Цахеса
Символом чого виступають 3 волосинки на голові у Цахеса
Студент Бальтазар був
Яким орденом нагородили Цинобера?
«Голова в потвори глибоко запала між плечима, на спині виріс горб, як гарбуз, а зразу ж від грудей звисали тонкі, немов ліщинові палички, ноги, тож весь він був схожий на роздвоєну редьку» — це портрет
До якої течії романтизму відноситься "Крихітка Цахес..."
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома