Серед поданих частин оберіть службові:
У якому рядку всі сполучники сурядності?
Визначити рядок, у якому всі сполучники належать до підрядних
Сполучники сурядності
Визначити рядки, у яких сполучник з'єднує однорідні члени
Сполучник ужито в реченні
Сурядний сполучник ужито в реченні
Кому перед виділеним сполучником НЕ потрібно ставити в реченні
1. Виділена частина - сполучник, тому її треба писати разом?
Як/би на кропиву не мороз, вона б усіх людей пожалила.
2. Виділена частина - сполучник, тому її треба писати разом?
Як/би я тепер хотіла у мале човенце сісти.
3. Виділена частина - сполучник, тому її треба писати разом?
Що/б не задумав, доводь справу до кінця.
4. Виділена частина - сполучник, тому її треба писати разом?
Що/б не запізнитися на потяг, нам треба поспішати.
5. Виділена частина - сполучник, тому її треба писати разом?
Невеличкий будиночок, за/те чистий, охайний.
6. Виділені частини - сполучник, тому їх треба писати разом?
Б'ють не за/те, що втік, а за/те, що вкрав.
Сполучник з’єднує частини складного речення у варіанті:
Укажіть речення, у якому сполучник служить для поєднання однорідних членів:
У якому рядку всі сполучники складні?
Визначте, у якому рядку всі сполучники підрядні.
12. Укажіть рядок, у якому всі сполучники пишуться разом
Усі слова є сполучниками в рядку
Сполучники є в кожному реченні, ОКРІМ
Сполучники є в кожному реченні, ОКРІМ
Сполучники підрядності є в кожному реченні, ОКРІМ
Визначте речення, у якому вжито парний сполучник
Разом треба писати всі сполучники рядка
Окремо треба писати всі сполучники рядка
Визначте речення, у якому що є сполучним словом
11. Укажіть речення, у якому сполучник з'єднує однорідні члени речення
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома